Вгору на рівень |
Кльоц, Л. А. (2015) Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти. Ауктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць інституту психології ім. Г. С. Костюка. - Екологічна психологія, 7 (39). с. 114-126.
Кльоц, Л. А. (2014) Гіперактивність як медико-психологічна проблема. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової школи : збірник науково-методичних праць. с. 261-266.
Кльоц, Л. А. (2014) Про організацію дослідно-експериментальної роботи за темою: «Формування соціальної компетентності старшокласників шляхом впровадження просвітницької програми «Впевнено крокуємо у доросле життя». Проблеми науково-методичного забезпечення переходу на новий державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти в регіоні. с. 7-9.
Дмитрієва, С. М., Заброцький, М. М., Кльоц, Л. А. (2007) Досвід співпраці Житомирського Інституту післядипломної педагогічної освіти та Житомирського державного університету імені Івана Франка з розвитку професійної компетентності вчительства. Науковий збірник, 2.
Кльоц, Л. А. (2014) Робоча програма з дисципліни "Соціально-педагогічна робота у закладах освіти". [Навчальний матеріал]