Елементи, в яких автор: "Король, Л. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 9.

Бондарчук, Я. С., Король, Л. М. (2015) Вплив комп’ютерних ігор на психічне здоров’я учнівської молоді. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. с. 25-27.

Руденко, Л. В., Король, Л. М. (2015) Особливості міжособистісних взаємин та формування класного колективу учнів-підлітків. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. с. 141-144.

Король, Л. М., Максимець, С. М. (2014) Психологічні чинники впливу ЗМІ на формування особистості сучасної молоді. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 157-162. ISSN 2311-8466

Король, Л. М., Максимець, С. М. (2009) Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). ISSN 2311-8466

Король, Л. М., Максимець, С. М. (2003) Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 249-252. ISSN 2076-6173

Король, Л. М., Яцюк, Н. В. (2002) Розвиток самостійності школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 79-80. ISSN 2076-6173

Король, Л. М., Мачушник, О. Л. (2001) Психологічні основи організації морального виховння сучасних школярів. Спрямованість особистості сучасних школярів. Збірник наукових праць. / За ред. О. Л. Музики, Л. М. Король.. с. 14-23.

Король, Л. М., Вишина, А. Ю. (1999) Дослідження особливостей емпатійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 161-164. ISSN 2076-6173

Король, Л. М., Вишина, А. Ю. (1998) Дослідження особливостей емпатійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). с. 68-71. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Fri Mar 29 11:27:21 2024 EET.