Вгору на рівень |
Лук'янова, Л. Б. (2019) Відгук офіційного опонента на дисертацію Самойленко Оксани Анатоліївни «Тенденції розвитку освіти дорослих у Словаччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)», подану до захисту на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (загальна педагогіка та історія педагогіки). Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Кремень, В. Г., Луговий, В. І., Лук'янова, Л. Б., Бех, І. Д., Авшенюк, Н. М., Аніщенко, О. В., Ващенко, К. О., Саух, П. Ю., Сисоєва, С. О., Іонова, О. М., Вознюк, О. В., Огієнко, О. І., Кочубейник, О. М., Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Знання України, Київ. ISBN 978-966-316-438-0
Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Вітвицька, С. С., Горобець, С. М., Лук'янова, Л. Б., Самойленко, О. А., Барановська, Л. В., Корінна, Л. В., Косигіна, О. В. (2018) Професійна освіта: андрагогічний підхід. О. О. Євенок.
Лук'янова, Л. Б. (2016) Безробіття як соціально-економічна проблема України та шляхи її вирішення. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 168-180.
Лук'янова, Л. Б. (2016) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Шанскової Тетяни Ігорівни «Теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти», поданого на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Лук'янова, Л. Б. (2015) Акмеологічний ресурс андрагогічної моделі навчання. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). с. 31-36.