![]() | перехід на Верхній рівень |
Мазяр В. С., Грибан Г. П. (2025) Формування мотивації в учнів 14–16 років до уроків фізичної культури з варіативного модулю «Флорбол». Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (191). С. 122–126. ISSN 2311-2220
Грибан Г. П., Логвиненко С. С., Мазяр В. С. (2024) Діaгнoстикa інтелектуaльнoгo рoзвитку спoртсменів з порушеннями розумового та фізичного розвитку. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (177). С. 41–46. ISSN 2311-2220
Мазяр В. С., Грибан Г. П. (2024) Клaсифікaція спoртсменів з порушеннями розумового та фізичного розвитку. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (174). С. 95–98. ISSN 2311-2220
Грибан Г. П., Логвиненко С. С., Мазяр В. С. (2024) Особливості спортивної клaсифікaції для спoртсменів з порушеннями розумового та фізичного розвитку. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (175). С. 62–66. ISSN 2311-2220
Мазяр В. С., Грибан Г. П. (2024) Перспективи впровадження варіативного модулю «флорбол» до навчальної програми з фізичної культури для юнаків 14–16 років. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (178). С. 108–111. ISSN 2311-2220
Мазяр В. С., Грибан Г. П. (2024) Фізкультурно-оздоровчі заняття з флорболу для учнів 14–16 років. Фізичне виховання і спорт у закладах вищої освіти: проблеми та перспективи.