Вгору на рівень |
Малишевська, І. А. (2023) Modernization of training pedagogical specialists to work in an inclusive education environment. Věda a perspektivy (28). с. 94-104. ISSN 2695-1584
Малишевська, І. А. (2023) Професійна співпраця педагогічних фахівців в умовах інклюзивної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (22). с. 174-185. ISSN 2786-4952
Васюк, О., Виговська, С., Малишевський, О., Ничкало, Н. Г., Малишевська, І. А., Зорочкіна, Т. (2022) Motivation Discourse of Student’s Personality in Educational Activity. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (1). с. 196-214. ISSN 2066-7329
Киливник, В., Малишевська, І. А., Павелків, К. М., Поліщук, Г., Гудовсек, О. А., Журавська, Н. С. (2022) Professional Training of Future Foreign Language Teachers: Socio-Cultural Aspect. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (1). с. 176-195. ISSN 2066-7329
Малишевська, І. А. (2022) Корекція психоемоційного стану дітей з інтелектуальними порушеннями. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (15). с. 199-201. ISSN 2786-4952
Малишевська, І. А. (2021) Selected methodological aspects of future teacher training for inclusive education. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (108). с. 155-165. ISSN 2414-9799
Малишевська, І. А. (2021) The main factors of inclusive education development in Ukraine. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи (5). с. 45-51. ISSN 2706-6258
Прокопенко, О. В., Осадченко, І. І., Браславська, О., Малишевська, І. А., Пічкур, М., Тищенко, В. О. (2020) Competence approach in future specialist skills development. International Journal of Management, 11 (4). с. 645-656. ISSN 0976-6502
Малишевська, І. А., Чирва, Г. М. (2020) Педагогічна діяльність вихователя в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи (3). с. 97-102. ISSN 2706-6258
Малишевська, І. А. (2020) Удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи (17). с. 59-67. ISSN 2308-6386