![]() | перехід на Верхній рівень |
Маєвська Л. М. (2014) Поняття «любити себе» у сучасному соціумі. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. С. 8–11.
Маєвська Л. М. (2012) Картографія в соціально-педагогічній діагностиці мікросередовища. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик]. С. 177–186.
Маєвська Л. М. (2010) Соціальне партнерство у структурі моделі професійної підготовки соціального педагога. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. С. 34–41.
Маєвська Л. М. (2010) Модель етнокультурного виховання у контексті педагогічних ідей К. Ушинського і вимог сьогодення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст]. Вип. 79 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. — Чернігів: ЧДПУ, 2010. — 268 с. (Серія: Педагогічні науки). (79). С. 65–70.
Маєвська Л. М. (2010) Модель підготовки майбутнього учителя до етнокультурного виховання молодших школярів. Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць. (28). С. 334–342.
Маєвська Л. М. (2007) Деякі аспекти етносоціокультурної програми вивчення світу дитинства. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління: Зб. Наукових праць. (5 (ч2)). С. 45–50.
Маєвська Л. М. (2007) Етнокультурна спрямованість освіти: нормативно-правове забезпечення (рівень ООН, ЮНЕСКО). Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск XIII —- XIV (XIII). С. 27–36.
Маєвська Л. М. (2007) Етнокультурне виховання. Нормативно-правове забезпечення: Міжнародний та вітчизняний рівень (Методичні рекомендації). [Навчальний матеріал]
Маєвська Л. М. (2007) Етнокультурологія: Словник-довідник. [Навчальний матеріал]
Маєвська Л. М. (2006) Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього педагога в контексті глобалізаційних зрушень. Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Науково-теоретичний збірник. С. 303–309.
Маєвська Л. М. (2006) Підготовка спеціалістів нової генерації в контексті діалогу культур. Системний підхід до підготовки фахівців управління персоналом: Матеріали конференції. С. 83–93.
Маєвська Л. М. (2006) Формування культури взаємодії індивіда з природою як один із аспектів етнокультурного виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 144–147.
Маєвська Л. М. (2005) Психолого-педагогические аспекты категории "менталитет". Менталитет славян и интеграционные процессы: история, современность, перспективы: Материалы IV Международной научной конференции .. С. 238–240.
Маєвська Л. М. (2005) Вплив етносередовища на національно зорієнтоване виховання дитини. Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка. (2 (41)). С. 49–58.
Маєвська Л. М. (2005) Готовність соціального педагога до професійної діяльностів етнокультурному середовищі. Проблеми соціалізації особистості у теорії і практиці сучасної науки: Матеріали конференції. С. 68–76.
Маєвська Л. М. (2005) Етнокультурне виховання: погляд на проблему. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія ″Педагогіка. Соціальна робота″ (8). С. 95–98.
Маєвська Л. М. (2005) Етнос як педагогічна проблема. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць. (2). С. 127–132.
Маєвська Л. М. (2003) Місце етнолінгвістики у національній системі виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 176–178.
Маєвська Л. М. (2002) Національно зорієнтована соціалізація особистості засобами рідної мови. Соціально-педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: Зб.наук.праць /За заг.ред. доц.Сейко Н.А.. С. 301–303.