Ресурси де є Автор Музика О. О.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 9.

Стаття

Музика О. О. (2006) Соціальний статус та афіляція у мотивації творчої активності. Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості в умовах позашкільних навчальних закладів: Зб. матеріалів наук.-практ. конф (Ч.2). С. 116–121.

Музика О. О. (2005) Мотивація досягнення у структурі творчої активності технічно обдарованих підлітків. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць, Ч.І. (6 (30)). С. 234–239.

Музика О. О. (2003) Вікові та соціально-психологічні аспекти мотивації творчої активності технічно обдарованих підлітків. Вісник Харківського університету (599). С. 241–243.

Музика О. О. (2002) Взаємозв’язок мотивації і здібностей у становленні творчої обдарованості. Обдарована особистість: пошук, розвиток, допомога: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. С. 146–149.

Музика О. О. (2002) Чинники активності технічно обдарованих підлітків. Обдарована дитина (2). С. 44–48.

Музика О. О. (1999) Теоретичні та методологічні проблеми дослідження мотивації творчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). С. 151–155.

Музика О. О. (1998) Категорії активності й діяльності у дослідженні мотивації творчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). С. 24–27.

Навчальний матеріал

Портницька Н. Ф., Музика О. О., Тичина І. М., Литвинчук А. І. (2018) Загальна психологія: Методичні рекомендації з курсу для студентів І курсу спеціальності Психологія. [Навчальний матеріал]

Мазяр О. В., Горбунова В. В., Загурська І. С., Кирильчук І. В., Климчук В. О., Майстренко Т. М., Никончук Н. О., Пирог Г. В., Шмиглюк О. Г., Музика О. Л., Музика О. О., Журавльова Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Mon Jun 23 16:07:38 2025 EEST.