![]() | перехід на Верхній рівень |
Олійник Я. В. (2024) Основні тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва України - вокально-інструментальний жанр. II Всеукраїнська науково-практична конференція "Естрадно-вокальне мистецтво: історія,теорія,практика". С. 74–77.
Олійник Я. В. (2024) Музичний твір як фізична та духовна енергія руху в часі. Психологічний аспект. Topical-aspects-of-modern-scientific-research. С. 488–491.
Олійник Я. В. (2024) Художньо-образний світ фортепіанної музики М. Терещук-Сентюрк та К. Роллін, педагогічний аспект. Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. С. 576–580.
Олійник Я. В. (2024) Особливості виконавської співтворчості піаніста та вокаліста як самостійного виконавського жанру - фортепіанно-вокального дуету. Innovative development of science, technology and education. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. С. 237–241.
Олійник Я. В., Делех Б. А. (2024) Синтез мистецьких жанрів в творчих проєктах з фортепіанних композицій В. Польової, циклу «Майдан 2014» В. Сильвестрова, «Лакрімоза» О. Щетинського. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення», 24-25.04.2024 р., Житомир.
Олійник Я. В. (2009) Фортепіанний дует в музичній культурі України другої половини ХХст. ПП Рута.
Олійник Я. В. (2025) Тенденції розвитку жанру українського фортепіанного дуету на прикладі діяльності персоналій. In: Інтеграція гуманітарних знань у соціальний розвиток: теорія та практика. СГ НТМ «Новий курс», Харків, С. 20–35. ISBN 978-617-7886-72-2
Олійник Я. В. (2025) Специфіка роботи над фортепіанною фактурою. [Навчальний матеріал]