Вгору на рівень |
Панченко, Є. С. (2024) Використання Lego-технологій як інноваційного інструменту на заняттях у ЗДО. Впровадженн сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наук. праць. с. 501-505.
Панченко, Є. С. (2024) Використання арт-терапевтичних технологій під час навчання, виховання та корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: збірник матер іалів Міжнародної наук. практичної конференції. с. 126-129.
Панченко, Є. С. (2024) Особливості використання ізотерапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Перспективні напрями розвитку науки, освіти та суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. с. 13-14.
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2024) Формування предметно-практичної, технологічної компетентності в нормотипових та дітей з ООП старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 166-178. ISSN 2786-4952
Панченко, Є. С. (2022) Формування предметно-практичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч.. с. 166-169.
Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С., Максимова, О. О., Левик, І. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять освітньої компоненти «Конфліктологія та соціальне здоров’я у закладі дошкільної освіти» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І .Франка.
Сорочинська, О. А., Левик, І. М., Панченко, Є. С. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики в закладах вищої та фахової передвищої освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.