Ресурси де є Автор Сич О. О.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 2.

Сич О. О., Башманівський В. І. (2025) Інфлюенсери як чинник формування споживчих інтересів молоді. In: IX Міжнародна наукова конференція «Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття», 16.05.2025, Миколаїв.

Сич О. О., Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. С. 165–166.

Цей список був створений Mon Jun 23 20:26:38 2025 EEST.