![]() | перехід на Верхній рівень |
Сіпліва М. О. (2016) Особливості організації занять з танцювальної аеробіки зі студентами. Збірник наукових праць "Біологічні дослідження - 2016". С. 236–237. ISSN 978-617-581-241-9
Сіпліва М. О., Лайчук А. М. (2015) Чотирьохрівнева програма навчання спортивної аеробіки з використанням легкоатлетичних вправ для юнаків молодшого віку. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. С. 47–50.
Сіпліва М. О. (2015) Формування у дітей молодшого шкільного віку інтересу до занять фізичною культурою засобами аеробіки. Студентська спортивна наука - 2015. С. 152–157.
Сіпліва М. О. (2015) Чотирьохрівнева програма навчання спортивної аеробіки з використанням легкоатлетичних вправ для юнаків молодшого віку. Фізичне виховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичної культури в Україні: досвід, проблеми, перспективи (2). С. 47–50.
Сіпліва М. О. (2014) Методичні особливості проведення занять з аеробіки у процесі фізичного виховання студентів. Студентська спортивна наука - 2014, 4. С. 142–144.
Грибан Г. П., Пуздимір М. І., Гусак О. Д., Твердохліб Ж. О., Трухан Л. В., Сіпліва М. О. (2014) Безпечне харчування – основа здорового способу життя студентів. Europejska nauka XXI powieka - 2014, 10 (23). С. 63–64.
Сіпліва М. О. (2014) Методичні та психолого-педагогічні особливості розвитку гнучкості в учнів молодшого шкільного віку. Формування професійної компетенності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. С. 475–477.
Сіпліва М. О. (2014) Формування позитивної мотивації у студентів до занять фізичною культурою засобами степ-аеробіки. Фізичневиховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичноїкультури в Україні: досвід, проблеми, перспективи (1). С. 196–199.
Сіпліва М. О. (2011) Особливості формування громадянської компетентності у дітей молодшого шкільного віку. Освіта ХХІ століття: професійно-педагогічний аспект: зб. наук.-метод. праць студ.магістратури. С. 213–216. (Неопублікований)