![]() | перехід на Верхній рівень |
Басюк Н. А., Тернопільська В. І. (2022) Pedagogical conditions formation of children`s moral feelings in senior preschool and primary school age. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9 (1). С. 146–156.
Тернопільська В. І., Максимова О. О., Рудницька Н. Ю., Коновальчук І. М. (2018) Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів. Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів.
Тернопільська В. І. (2008) Проблема соціально-комунікативного розвитку особистості у контексті ідей А. Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 56–59.
Тернопільська В. І. (2008) Толерантність як складова соціально-комунікативної культури особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). С. 92–95.
Тернопільська В. І. (2007) Шляхи оптимізації процесу виховання соціально комунікативної культури підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 120–122.
Тернопільська В. І. (2005) Культура особистості школяра: постановка проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 130–133.
Тернопільська В. І. (2005) Соціальний розвиток школяра як основа виховання соціально-комунікативної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 85–89.
Тернопільська В. І. (2004) Відповідальність особистості: гуманітарний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 47–50.
Тернопільська В. І. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної відповідальності старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 219–222.
Тернопільська В. І. (2002) Ідея відповідальності особистості у гуманітарних науках. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). С. 69–72.
Левківський М. В., Тернопільська В. І. (2002) Соціальна відповідальність шкільного юнацтва: новітні технології формування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). С. 206–209.
Тернопільська В. І. (2000) Відповідальність старшокласників: історико-педагогічний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 102–105.