Вгору на рівень |
Басюк, Н. А., Тернопільська, В. І. (2022) Pedagogical conditions formation of children`s moral feelings in senior preschool and primary school age. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9 (1). с. 146-156.
Тернопільська, В. І., Максимова, О. О., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2018) Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів. Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів.
Тернопільська, В. І. (2008) Проблема соціально-комунікативного розвитку особистості у контексті ідей А. Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 56-59.
Тернопільська, В. І. (2008) Толерантність як складова соціально-комунікативної культури особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). с. 92-95.
Тернопільська, В. І. (2007) Шляхи оптимізації процесу виховання соціально комунікативної культури підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 120-122.
Тернопільська, В. І. (2005) Культура особистості школяра: постановка проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 130-133.
Тернопільська, В. І. (2005) Соціальний розвиток школяра як основа виховання соціально-комунікативної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 85-89.
Тернопільська, В. І. (2004) Відповідальність особистості: гуманітарний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 47-50.
Тернопільська, В. І. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної відповідальності старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 219-222.
Тернопільська, В. І. (2002) Ідея відповідальності особистості у гуманітарних науках. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 69-72.
Левківський, М. В., Тернопільська, В. І. (2002) Соціальна відповідальність шкільного юнацтва: новітні технології формування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 206-209.
Тернопільська, В. І. (2000) Відповідальність старшокласників: історико-педагогічний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 102-105.