Елементи, в яких автор: "Усатий, В. Д."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 15.

Стаття

Усатий, А. В., Усатий, В. Д. (2020) Мова в професійній діяльності. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 44-47.

Усата, О. Ю., Усатий, В. Д. (2019) Впровадження нетрадиційних технологій навчання у вивчення основ наукових досліджень. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: зб. мат. VIII-ї Міжнар. наук.-практ. м. Кропивницький, 05-23 квітня 2019 р.. с. 104-106.

Усатий, А. В., Усатий, В. Д. (2018) Формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти.

Усатий, В. Д. (2017) Проблеми культури мовлення в житті українця. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). с. 26-31.

Усатий, В. Д., Олексюк, О. П. (2016) Символіка дівочої коси в українській обрядовості. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 47-50.

Усатий, В. Д., Усатий, А. В. (2016) Українознавча спадщина Івана Франка у контексті рідномовної осавіти майбутніх учителів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особливості засобами рідного слова: збірник наукових праць. с. 53-61.

Усатий, В. Д., Усатий, А. В. (2016) Українознавча спадщина Івана Франка у контексті рідномовної освіти майбутніх учителів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 53-61.

Усатий, В. Д. (2015) Житомир та житомиряни в житті й творчості В. Шевчука (краєзнавчий матеріал як джерело формування мовної особистості майбутнього вчителя). Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.). с. 174-179.

Усатий, В. Д. (2014) Роль народного слова у вихованні дошкільників. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. с. 93-98.

Рудзінська, В. В., Усатий, В. Д. (2012) Передумови виникнення дидактичних ігор. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 393-398.

Ковалик, Л. В., Усатий, В. Д. (2012) Роль словникової роботи в розвитку комунікативних мовленнєвих умінь молодшого школяра. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 299-304.

Усатий, В. Д. (2010) Культура мовлення молоді. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). с. 53-55.

Усатий, В. Д. (2009) Загальна і мовна культура та духовність. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.).

Усатий, В. Д. (2008) Інструмент професійної діяльності. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.)..

Усатий, В. Д. (2000) Лексична робота як умова розвитку культури мовлення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). с. 32-35. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Sat Apr 20 12:13:54 2024 EEST.