![]() | Вгору на рівень |
Герасимчук Ю. О. (2010) Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект (на матеріалі творів французьких постмодерністів). Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 9. С. 18–22.
Глухоман І. В. (2010) Філософський контекст лінгвістичних теорій Р. Якобсона. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 196–201.
Дєнічєва О. І. (2010) Особливості розвитку гуманітарної освіти в приватних гімназіях сучасної Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (1-2). С. 98–104.
Дєнічєва О. І. (2010) Традиції та реформи гуманітарної освіти в гімназіях сучасної Австрії. Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. (5). С. 326–327.
Жиляєва Ю. М. (2010) Організація проектної роботи майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення курсу "Дидактика". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 131–136.
Жиляєва Ю. М. (2010) Модель проектної технології загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 93–99.
Калініна Л. В., Мисечко О. Є., Самойлюкевич І. В., Березенська Л. І., Сіваєва Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Памірський М. С. (2010) КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ „ЗЕЛЕНОГО ГАЮ" ПРИ ВИРОЩУВАННІ КАРТОПЛІ НА ЛЕСОВИХ ВІДСЛОНЕННЯХ СЛОВЕЧАНСЬКО - ОВРУЦЬКОГО КРЯЖУ. Конкурентноспроможність в умовах глобалізації:реалії, проблеми та перспективи: Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції. С. 212–214.
Кузнєцова Г. В., Болейко В. В. (2010) Комунікативно-прагматичні особливості текстів інтерв'ю в сучасній американській пресі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 202–206.
Кузнєцова Г. В. (2010) Концептуальний аспект озаглавлювання (на матеріалі сучасного англомовного дискурсу). Наукові записки. - Випуск 89 (5). - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 5 ч.. С. 186–190.
Кузнєцова Г. В., Кузнєцова І. В. (2010) Концептуальний аспект озаглавлювання (на матеріалі сучасного англомовного дискурсу). Наукові записки. – Серія: Філологічні науки (Мовознавство). С. 186–190.
Литньова Т. В. (2010) Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Історико-педагогічний альманах. С. 68–72.
Мисечко О. Є. (2010) Актуальні питання формування професійної майстерності вчителя в умовах інститутів/факультетів іноземних мов в Україні (друга половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 121–124. ISSN 2076-6173
Памірський М. С., Солопій В. В., Ковтонюк А. А. (2010) Україна. Велика Британія. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Памірський М. С., Солопій В. В., Ковтонюк А. А. (2010) Ukraine. Great Britain. [Навчальний матеріал]
Папіжук В. О. (2010) Реформування змісту навчання в ліцеях загальної і технологічної освіти у Франції. Порівняльно-педагогічні студії (2). С. 99–106.
Свириденко І. М. (2010) Особливості виховання вірності в особистісних взаєминах студентів ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 167–171.
Свириденко І. М. (2010) Вчинок-вірність в особистісних взаєминах студентів ВНЗ. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: збірник науково-методичних праць молодих дослідників / за заг. ред. О.О.Максимової, М.А.Федорової. С. 19–24.
Статкевич А. Г., Фенчук О. О. (2010) Особливості навчання англійської та німецької комп’ютерної термінології студентів спеціальності "Інформатика". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 176–180.