![]() | Вгору на рівень |
Гульчук, Б. Л., Лісова, Ю. О., Папіжук, В. О. (2025) Інтеграція цифрових інструментів у розвиток критичного мислення під час навчання іноземних мов. Педагогічна Академія: наукові записки (14). ISSN 2786-9458
Жуковська, В. В. (2025) Когнітивно-квантитативне профілювання абсолютних конструкцій у Британському національному корпусі. Автореферат thesis, Київський національний лінгвістичний університет.
Зінченко, О. С., Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2025) Соціокультурний складник як ключовий елемент викладання іноземних мов у сучасному освітньому середовищі. Академічні візії (39). ISSN 2786-586X
Калініна, Л. В., Бідюк, Н. М., Папіжук, В. О., Прокопчук, Н. Р., Климович, Ю. Ю. (2025) Наскрізна педагогічна практика у професійній підготовці вчителя іноземної мови крізь призму сучасних реалій: колективна монографія. «Євро-Волинь», Житомир. ISBN 978-617-7992-78-2
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю. (2025) Філологічна підготовка майбутніх вчителів іноземної мови засобами іншомовного читання. Молодь і ринок (234). с. 94-100. ISSN 2308-4634
Климович, Ю. Ю. (2025) Розвиток цифрової емпатії як елемент холістичного підходу до навчання іноземної мови. In: Науково-практична Інтернет-конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури», 3 лютого – 9 лютого 2025 р., Житомир.
Кузьменко, О. Ю., Кончаківська, М. В. (2025) Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів основної школи засобами веб-технологій на уроках англійської мови. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань.
Черкашина, А. В. (2025) Семантико-когнітивний аспект позначення допомоги засобами сучасної англійської мови. In: VI Міжнародна наукова конференція «Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук», 07.03.2025, Львів.