Вгору на рівень |
Анхим, О. І. (2024) Автор і читач у транснаціональній літературі. Всеукраїнська наукова конференція «Література в деталях: культурологічний аспект» (ХХІ Філологічні читання пам'яті Н. С. Шрейдер). с. 3-5.
Анхим, О. І. (2024) Формування транснаціональної ідентичності в романі Дмітрія Капітельмана «Мій незримий батько». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія (65). с. 164-167. ISSN 2409-1154
Астрахан, Н. І. (2024) W. Shakespeare’s “Hamlet” in Context of E. Levinas’s Philosophical Concept of Man: Discovering ‘The Other’ as a Meaningful Subtext of the Tragedy. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки», 1 (27). с. 9-23. ISSN 2523-4463
Горобченко, Н. В., Мудрецька, Ю. О. (2024) Імідж мас-медіа текстів. Perspectives of contemporary science: Theory and practice. с. 841-843.
Коляда, О. В. (2024) Голосова ідентифікація: метатекстуальність феномену електронного голосу: На матеріалі транскрипту «Прорив» Константинса Раудіве. Синопсис: текст, контекст, медіа (30). с. 50-60. ISSN 2311-259Х
Коляда, О. В. (2024) Метапоетичне самокопання під музику: метатекстуальна парадоксальність і відповідність поезії Шеймаса Гіні та Теда Г'юза (на матеріалі віршів "Копання", "Лисмисл" і "Твір 131 до-дієз мінор"). Наукові записки. Серія: Філологічні науки, 4 (207). с. 115-125. ISSN 2522-4077
Мальченко, М. С. (2024) Класифікація засобів навчання граматики на старшому етапі, в змісті яких використовується гумор. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт.
Мальченко, М. С. (2024) Методичні передумови імпліцитного формування граматичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови. Particularities of using modern educational technologies in teaching philological disciplines; scientific and pedagogical internship.
Савина, А. Ю. (2024) Художня література як культ у добу метамодерну. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, 4 (207). с. 230-235. ISSN 2522-4077
Соколовська, С. Ф., Тараба, І. О. (2024) Лессінг і театр: концептуалізація тілесності у виконавському мистецтві. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філолологія. Журналістика, 35 (2). с. 107-113. ISSN 2710-4656
Астрахан, Н. І., ed. (2024) ARS ET SCIENTIA (Мистецтво і наука) : мовознавство. № 4. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Закалюжний, Л. В., ed. (2024) Semper tiro : студентський науково-літературний часопис. № 13. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.
Соколовська, С. Ф., ed. (2024) Нова генерація. Збірка тез студентський досліджень № 5. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Анхим, О. І., Ліпісовецька, О. М., Мальченко, М. С. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до організації самостійної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови». [Навчальний матеріал]
Астрахан, Н. І. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Актуальні проблеми історії літератури і сучасного літературознавства» для здобувачів другого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Астрахан, Н. І. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Художній текст у методологічних проєкціях сучасного літературознавства» для здобувачів другого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Ліпісовецька, О. М., Лавренчук, Т. С., Мальченко, М. С. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови (рівень А2)». [Навчальний матеріал]
Ліпісовецька, О. М., Лавренчук, Т. С., Мальченко, М. С. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови (рівень А2)». [Навчальний матеріал]
Ліпісовецька, О. М., Лавренчук, Т. С., Мальченко, М. С. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови (рівень А2+)». [Навчальний матеріал]
Горобченко, Н. В., Лавренчук, Т. С., Борова, Л. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до організації самостійної та індивідуальної роботи обов'язкової освітньої компоненти «Практика перекладу (німецька мова). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Горобченко, Н. В., Лавренчук, Т. С., Борова, Л. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Практика перекладу (німецька мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Лавренчук, Т. С., Ліпісовецька, О. М., Борова, Л. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до організації практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Комунікативні стратегії (німецька мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.