Елементи, в яких Відділ: "Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" та Рік: 2023

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 37.

Котлова, Л. О., Дмитрієва, С. М., Максимець, С. М., eds. (2023) Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи: Збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. ЖДУ імені Івана Франка, Житомирський дерджавний університет імені Івана Франка.

Hladush, V. (2023) Špecifiká výskumných metód v špeciálnej pedagogike. Studia scientifica facultatis paedagogicae. ISSN 1336-2232

Hladush, V., Bendíková, S., Kovačova, B., Čarnická, M. (2023) Using a didactic tool with it-support for teaching geography in a special school in Slovakia. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). с. 18-34. ISSN 2076-8184

Hladush, V., Stupak, B. (2023) Development of teacher's professional skills in the context of innovative process. International scientific peer-reviewed journal «ScientificWorldJournal», 3 (18). с. 14-21. ISSN 2663-5712

Mytnyk, A., Ivashkevych, E., Chanchykov, I., Predko, V., Stakhova, O. O. (2023) Professional training of future psychologists in the information space in higher education institutions. Amazonia Investiga, 12 (61). с. 112-121. ISSN 2322-6307

Ілющенко, І. О., Тарасюк, Є. (2023) Особливості комунікативної діяльності дітей з РАС. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих пр. с. 178-181.

Ілющенко, І. О., Хоменко, Н. В. (2023) Логопедичний супровід в інклюзивній освіті для дітей із тяжкими вадами мовлення. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 176-178.

Іскрижинська, А. М. (2023) Причини виникнення дислалії у дітей. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.

Бовсуновський, В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.

Бутузова, Л. П., Дмитрієва, С. М., Максимець, С. М. (2023) Робочий зошит з психології: методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Бутузова, Л. П., Харипончук, К. М. (2023) Невербальна комунікація педагога як засіб формування його авторитету. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. с. 555-565.

Горбань, Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 121-124.

Денисюк, Є. М. (2023) Логоритміка як метод корекції раннього розвитку дітекй з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 117-119.

Долінчук, І. О., Журбей, Н. В. (2023) Раннє втручання запорука нормального розвитку дитини із ЗПР. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 127-129.

Дідух, К. В. (2023) Інтерактивні техніки у роботі логопеда. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 110-112.

Житова, О. П., Бутузова, Л. П. (2023) Psychoemotional health of students in distance learning conditions EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society. European Humanities Studies. State and Society (1). с. 41-55. ISSN 2450-6486

Загребельна, О. О. (2023) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 124-127.

Захарчук, К. С. (2023) Методи роботи логопеда з дітьми із ЗНМ. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 45-48.

Коляденко, Н. В., Романенко, Є. О. (2023) Визначення особливостей психоемоційних станів при симптомах ПТСР. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (8). ISSN 2786-5274

Котлова, Л. О., Долінчук, І. О. (2023) Професійна та психологічна готовність педагога до навчання дітей, які мають особливі освітні потреби. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку.

Котлова, Л. О., Долінчук, І. О., Ілющенко, І. О. (2023) Психічне здоров'я молоді в умовах воєнного стану. Габітус, 53. с. 63-68. ISSN 2663-5208

Котлова, Л. О., Долінчук, І. О., Хоменко, Н. В. (2023) Психологічні особливості користувачів соціальних мереж. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. (6). с. 101.

Котлова, Л. О., Котловий, С. А. (2023) Неформальна освіта у розвитку особистості- майбутнього фахівця. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика, 10-11 жовтня 2023, Умань.

Котлова, Л. О., Котловий, С. А. (2023) Цілісність і захищеність як основні критерії психологічної безпеки особистості. In: Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Цілісний підхід у психології та соціальній роботі: теорія та практика».

Котлова, Л. О., Лізунова, В. Ю. (2023) Раннє стручання як ефективна практика у діагностиці РАС. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик, 2.

Котлова, Л. О., Харченко, А. В. (2023) Психологічний супровід інклюзивної освіти на сучасному етапі. Global science: prospects and innovations. с. 599-612.

Максимець, С. М. (2023) Психоосвіта для членів сім’їосіб, які зазнали травми війни. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.

Малишевська, І. А. (2023) Modernization of training pedagogical specialists to work in an inclusive education environment. Věda a perspektivy (28). с. 94-104. ISSN 2695-1584

Малишевська, І. А. (2023) Професійна співпраця педагогічних фахівців в умовах інклюзивної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (22). с. 174-185. ISSN 2786-4952

Морозюк, Т. Р. (2023) Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у молодшому шкільному віці (теоретичний аспект). Вісник Освітньо-наукового центру семйно-центрованих практик (2). с. 174-176.

Пилипчук, Ю. О. (2023) Особливості мовлення у дітей з недорозвиненням мовлення. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика. с. 181-183.

Руденко, Т. Ю. (2023) Роль арттерапії у роботі із дітьми з інтелектуальними порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 119-121.

Соболь, Є. С. (2023) Методика розвитку словникового запасу дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 112-114.

Тимошко, Г. М., Гладуш, В. А. (2023) Розвиток комунікативної компетентності педагогів в умовах інклюзивного освітнього середовища. Проектний звіт. Лисенко М.М., Ніжин.

Хворова, Г. М., Котлова, Л. О. (2023) Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями розвитку: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.

Хворова, Г. М., Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Портницька, Н. Ф. (2023) Методичні вказівки з підготовки до атестаційного екзамену з дефектології та логопедії здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Хоменко, Н. В., Ілющенко, І. О. (2023) Особливості організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з соціоадаптаційними труднощами в умовах воєнного стану. Матеріали ХІІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (Умань, 11-12 жовтня 2023 року). «Актуальні питання психології: теорія, методика, практика». с. 22-26.

Цей список був створений у Fri Dec 20 01:15:05 2024 EET.