![]() | перехід на Верхній рівень |
Вербівський Д. С. (2001) Диференційоване навчання як фактор розвитку особистості в рамках єдиного освітнього простору "Школа - ВУЗ". Науково-педагогічні доробки студентів-дослідників: Збірник студентських наукових робіт. С. 58–63.
Зарицька О. Л. (2001) Розвиток алгоритмічної культури школярів та студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). С. 71–73.
Кривонос О. М., Ляшенко Б. М. (2001) Власні значення сингулярного двовимірного рівняння Шредінгера. Моделювання та оптимізація складних систем. С. 41–43.
Ляшенко Б. М., Кривонос О. М. (2001) Власні значення двовимірного сингулярного оператора Шредінгера. Вісник Київського університету. С. 287–291.