![]() | перехід на Верхній рівень |
Горобець С. М. (2005) Теоретичні моделі компетенцій майбутніх економістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 156–158. ISSN 2076-6173
Карплюк С. О. (2005) Проблема соціальних взаємин в студентських колективах академічних груп вищих навчальних закладів. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць / За ред. канд. педагог. наук Єремеєвої В.М. – Випуск 2.. С. 113–117.
Карплюк С. О. (2005) Проблеми колективотворення в студентських академічних групах ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 197–199. ISSN 2076-6173
Кривонос О. М. (2005) Використання електронної таблиці Еxcel у курсі „Чисельні методи”. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання.
Кривонос О. М. (2005) Методичне забезпечення творчої навчальної діяльності студентів у процесі навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 87–91.
Ляшенко Б. М. (2005) Курсова робота з інформатики та методики викладання. Житомир.
Ляшенко Б. М., Чорней Н. Б. (2005) Електронні презентації Microsoft Power Point у навчальному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 27–30.
Міхеєв В. В. (2005) Основи інформатики: навчальний посібник. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Прилуцька Н. С. (2005) Технологія переведення електронних документів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 110–113. ISSN 2076-6173
Спірін О. М. (2005) Методологічні засади розвитку сучасних систем вищої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 104–109.
Спірін О. М. (2005) Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 125–129.
Спірін О. М. (2005) Характерні дидактичні вимоги до форм навчання за кредитними технологіями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 53–58.
Сікора Я. Б. (2005) Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 171–175.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2005) Необхідність впровадження рейтингу в контексті сучасної освіти. Підготовка вчителя у контексті Європейського освітнього простору: збірник наукових праць / [ред. Левківський М.В.]. – Київ – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – С. 96-102.. С. 96–102.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2005) Педагогічні особливості контролю навчальних досягнень. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: збірник наукових праць / [редкол.: Дубасенюк О.А., Антонова О.Є.]. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – Вип. 2. – С. 157-161., 1 (2). С. 157–161.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2005) Проблема оцінювання успішності студентів. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць / [ред. Єремеєва В.М.]. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – Вип. 2. – C 101-104, 1 (2). С. 101–104.