Вгору на рівень |
Бенедисюк, М. М. (2011) Використання взаємозв’язку фізики і математики на уроках у середній школі. Фізика та астрономія в школі (4).
Биков, В. Ю., Коневщинська, О. Е., Мушка, І. В. (2011) Ринкові інструменти інноваційного розвитку системи професійної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 26 (6). с. 1-24. ISSN 2076-8184
Вакалюк, Т. А. (2011) Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2011. - №3. – С.58-64.. с. 58-64.
Вакалюк, Т. А. (2011) Особливості мислення старшокласників. Актуальні проблеми педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 7-8 жовтня 2011 р.): у 2-х частинах. – Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2011. – Ч. 1. – С.10-12. с. 10-12.
Карплюк, С. О. (2011) Операційно-діяльнісний компонент професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка (4). с. 30-35.
Карплюк, С. О. (2011) Проблема розробки та впровадження інтерактивних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців інформатики. Науковий пошук молодих дослідників : Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів / За ред. В. М. Єрємєєвої, О. М. Королюк – Випуск 4. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 252 с.. с. 213-216.
Карплюк, С. О. (2011) Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 27 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011. – 578 с.. с. 54-59.
Ковальчук, О. А. (2011) Удосконалення дослідницьких здібностей вчителів математики у процесі підготовки учнів до науково-дослідницької діяльності. Матеріали Всеукраїнської конференції "Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді", 11-12 травня 2011 р., м. Жиомир. - ІОД.-2011-400с.. с. 167-174.
Коневщинська, О. Е. (2011) Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару. Інформаційні технології і засоби навчання, 25 (5). с. 1-20. ISSN 2076-8184
Кривонос, О. М. (2011) Створення електронних посібників для дистанційного навчання. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. - Київ : ІІТЗН НАПН України. с. 24-26.
Кривонос, О. М., Мануйлова, О. Д. (2011) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОЗРОБЦІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ З ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології і засоби навчання.
Кривонос, О. М., Шевчук, П. Г. (2011) ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. с. 148-150.
Ляшенко, Б. М., Вакалюк, Т. А. (2011) Розвиток психолого-педагогічної готовності до професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький, 2011. – С. 206-208.. с. 206-208.
Ляшенко, Б. М., Вакалюк, Т. А. (2011) Професійна підготовка учителів інформатики за кордоном. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т. Мартинюк]. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – Ч. 2. – С.211-217.. с. 211-217.
Мосіюк, О. О. (2011) GRAN-2D у задачах проективної геометрії. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики, фізики, інформатики у середніх та вищих навчальних закладах (1). с. 32-34.
Мосіюк, О. О. (2011) Використання GRAN 2D для проведення етапів побудови і дослідження при розв'язуванні задач на побудову. Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики. с. 290-292.
Мінгальова, Ю. І. (2011) Етапи розвитку системного аналізу як прикладної наукової методології. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів / За ред. В. М. Єрємєєвої, О. М. Королюк (4). с. 108-112.
Прилуцька, Н. С. (2011) Особливості наукових електронних бібліотек. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. с. 63-64.
Прилуцька, Н. С. (2011) Особливості функціонування наукових і освітніх електронних бібліотек. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (22). ISSN 2076-8184
Сверчевська, О. С. (2011) Репозиторії вільно поширюваного програмного забезпечення в навчанні операційних систем і системного програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 24 (4). ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Прилуцька, Н. С. (2011) Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 45-48. ISSN 2076-6173
Сікора, Я. Б. (2011) Використання тренінгів у професійній підготовці компетентних фахівців з інформатики. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 115-121.
Сікора, Я. Б. (2011) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс], 21 (1).
Сікора, Я. Б. (2011) Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. с. 33.
Сікора, Я. Б. (2011) Особливості технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання. Нові технології навчання. с. 254-259.
Сікора, Я. Б. (2011) Теоретичні та методологічні основи компетентнісного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 98-102.
Усата, О. Ю. (2011) Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно-орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс].
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2011) Готовність майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2011. – № 20 (231). – С.137-144, 231 (20). с. 137-144.
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2011) Особливості викладання інформатики в класах фізико-математичного профілю. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [редкол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – Вип. 36. – С. 135-141 (36). с. 135-141.
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2011) Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296, 1 (21). с. 293-296.
Шевчук, П. Г. (2011) Деякі можливості дистанційного навчання програмування мовою C# у загальноосвітніх навчальних закладах. Звітна наукова конф еренція Інституту інф орм аційних технологій і 343 засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. с. 37-38.
Шимон, О. М. (2011) Підходи до класифікації користувацьких сервісів інтернет. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. с. 39-40.
Вакалюк, Т. А., Жуковський, С. С. (2011) Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, с. 1-15.
Вакалюк, Т. А., Карплюк, С. О. (2011) Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. In: Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, с. 1-28. ISBN 978-966-485-099-2
Жуковський, С. С., Вакалюк, Т. А. (2011) Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, с. 1-8.
Лупаренко, Л. А. (2011) Передумови переходу електронного наукового фахового видання на платформу Оpen Journal Systems. In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.
Мінгальова, Ю. І. (2011) Особливості інформаційних небезпек при використанні соціальних мереж. In: Zrownoważony rozwoj - Debiut naukowy 2011, Racibórz.
Постова, С. А. (2011) Основи математичного моделювання та системного аналізу (лабораторний практикум). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир.
Сікора, Я. Б. (2011) Дослідження операцій: базові навчально-методичні матеріали для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» заочної форми навчання і факультету післядипломної освіти та довузівської підготовки. [Навчальний матеріал]
Сікора, Я. Б. (2011) Математичне програмування: базові навчально-методичні матеріали для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» заочної форми навчання. [Навчальний матеріал]
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2011) Основи web-технологій. [Навчальний матеріал]