Вгору на рівень |
Івашко, В. М. (2020) SMM-маркетинг як один з перспективних методів оптимізації бізнесу в інтернеті. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Безверхня, К. О., Усата, О. Ю. (2020) Переваги та недоліки застосування GOOGLE-сервісів для організації групової роботи. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Білошицький, А. О., Кучанський, О. Ю., Новицький, О. В. (2020) Відкриті цифрові системи в оцінюванні результатів науково-педагогічних досліджень. Information Technologies and Learning Tools, 75 (1). ISSN 2076-8184
Бондарчук, В. О. (2020) Вибір мови програмування для подальшої розробки компю'терної гри. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Горобець, О. В., Горобець, С. М. (2020) Підсилення економічної складової у фаховій підготовці майбутніх екологів як один із напрямів підвищення рівня їх професійної компетентності. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94).
Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2020) Особливості викладання дисципліни «Бази даних» для здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Статистика». Нові технології навчання, 93. с. 70-75.
Гурська, Д. Р. (2020) Робота з інтерактивними завданнями KAHOOT! In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Гурський, В. В. (2020) Plickers як ефективний засіб перевірки знань учнів. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Жуковський, С. С. (2020) Академічна доброчесність при вивченні програмування з використанням інтернет-порталу e-olymp.com. In: Академічна доброчесність: виклики сучасності.
Жуковський, С. С., Порубльов, І. М., Скляр, І. В., Шпакович, Р. С. (2020) Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерного мислення «Бебрас-2019» Матеріали школи програмування (Львів-2019). Аксіома, Кам’янець-Подільський. ISBN 978-966-496-513-9
Карплюк, С. О., Вербівський, Д. С. (2020) Формування цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання. Науковий пошук молодих дослідників : збірник наукових праць здобувачів вищої освіти, викладачів та вчителів (13). с. 141-144.
Кривонос, М. О., Котенко, О. Д. (2020) Обгрунтування вибору засобів для створення Web-орієнтованого доданку рецензування наукових статей. In: Сучасні інформаційні технології в освіті та науці V Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю, м. Житомир.
Кривонос, О. М. (2020) Запобігання академічного плагіату в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. In: Академічна доброчесність: виклики сучасності.
Кривонос, О. М. (2020) Приклад використання платформи Arduino в курсі фізики сеpедньої школи. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Кривонос, О. М., Жуковський, С. С. (2020) Алгоритми та структури даних. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Кривонос, О. М., Жуковський, С. С., Кривонос, М. П. (2020) Use of Pixlr cloud graphics editor in the course of computer science teacher professional training. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). с. 77-87. ISSN 2663-6387
Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2020) FRITZING – програма для створення наочних електронних схем. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 22 (29). с. 108-116. ISSN 2411-8869
Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2020) WI-FI DIRECT - Технологія створення безпровідної комп’ютерної мережі. In: ХLІIІ Мiжнародна науково-практична інтернет - конференція «Сучасні виклики та проблеми науки», 20 квітня 2020 року.
Кривонос, О. М., Кривонос, М. П., Рудніцький, В. Л. (2020) Хмарний графічний редактор Pixlr як інструмент фахової підготовки вчителя інформатики. In: Pedagogy and Psychology in the Modern World: Theoretical and Practical Aspects. Internauka Publishing House LLC.
Кривонос, О. М., Кузьменко, Є. В., Кривонос, М. П., Кузьменко, С. В. (2020) Елементи схемотехніки в шкільному курсі інформатики. Комп’ютер у школі та сім’ї (157). с. 40-51. ISSN 2307-9851
Махенько, Я. Д. (2020) Приклади використання фреймворку Flask для створення журналу обліку виконання робіт. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Мосіюк, О. О. (2020) WEB-технології. Частина 1. Верстка. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. (У процесі публікації)
Мосіюк, О. О. (2020) WEB-технології.Частина 1. Верстка. ЖДУ імені Івана Франка.
Мінгальова, Ю. І. (2020) The research work of future computer science teachers in Ukraine. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa, 39 (2). с. 146-150. ISSN 1895-9911
Мінгальова, Ю. І. (2020) Використання хмарних сервісів Google G Suit for Education у науково-дослідній роботі майбутніх учителів інформатики. Scientific and pedagogic internship «Professional development and pedagogical excellence of lectures in technical science» : Internship proceeding. с. 90-92.
Мінгальова, Ю. І., Верховська, Є. І., Козюченко, Б. О. (2020) Сучасні мови програмування для вивчення здобувачами освіти. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (12 листопада 2020 р.). с. 147-151.
Місько, Є. Д. (2020) Засоби розробки чат-ботів. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Новицький, О. В., Резніченко, В. А. (2020) Model of information object for digital library and its verification. Problems in programming.
Поліщук, Ю. К. (2020) Переваги використання UFS накопичувачів в мобільній техніці. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Постова, С. А. (2020) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Галецького Сергія Миколайовича «Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій». ЖДУ ім І. Франка.
Прухницький, В. С. (2020) Засоби доповненої реальності. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Скарбарчук, І. В., Усата, О. Ю. (2020) Веб-технології в управлінні проектною діяльністю. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку..
Стельмашенко, Я. А. (2020) Дактилоскопічні сканери. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Сікора, Я. Б. (2020) Огляд адаптивних навчальних систем. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю., Мосіюк, О. О., Вербівський, Д. С. (2020) Approaches to the choice of tools for adaptive learning based on highlighted selection criteria. CEUR Workshop Proceedings.
Сікора, Я. Б., Якимчук, Б. Л. (2020) Можливості використання мобільних пристроїв при навчанні інформатиці. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Токарська, О. А., Карплюк, С. О., Liutynska, Maryna, Nieliepova, Alona, Martynets, Liliia (2020) Advantages and disadvantages of application of the most common information and communication technologies in the educational process of institutions of general secondary education. Laplage em Revista in Journal, 6. с. 215-226.
Торгонська, А. О., Кривонос, О. М. (2020) Варіанти представлення ВНЗ в мережі інтернет. In: XІV Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених».
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2020) Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Scientific and pedagogic internship "Organization of educational process in the field of pedagogic and psychological sciences in Ukraine and EU countries". с. 155-159.
Яценко, О. І., Чумак, Л. М. (2020) Критерії добору середовища навчання програмування для формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів початкової школи. Інформаційні технології і засоби навчання, 78 (4). с. 219-236. ISSN 2076-8184