![]() | Вгору на рівень |
Андрощук, М. В., Зіновчук, А. В. (2025) Wizer.me як засіб створення шаблонів для навчально-методичного забезпечення. Наука і техніка сьогодні (43). с. 453-465. ISSN 2786-6025
Власюк, І. В., Синьо, В. В., Мисюк, О. Ю. (2025) Вплив STEAM-освіти на формування творчих здібностей учнів. Педагогічна Академія: наукові записки (17). ISSN 2786-9458
Данилюк, О. І., Шевчук, П. Г. (2025) Міжпредметні зв’язки інформатики та біології у розрізі понять про нейрохімічні процеси живих організмів. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 12-14 березня 2025 р., Бухарест, Румунія.
Загородній, А. Г., Хіміч, О. М., Андон, П. І., Дубровіна, Л. А., Радченко, А. І., Жук, О. М., Діденко, Ю. В., Свістунов, С. Я., Шадура, В. М., Тульчинський, В. Г., Горбачук, В. М., Ніколаєвська, О. А., Коломієць, О. В., Гарагуля, С. С., Симоненко, Т. В., Заїка, В. М., Новицький, О. В., Проскудіна, Г. Ю., Резніченко, В. А., Капіца, Ю. М., Черновська, С. М., Шахбазян, К. С. (2025) Впровадження європейських принципів відкритої науки в Національній академії наук України. Вісник Національної академії наук України (1). с. 11-33. ISSN 1027-3239
Кривонос, М. П. (2025) Значення ІКТ для підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts», 10-12 березня 2025 р., Неаполь, Італія.
Кривонос, М. П. (2025) Значення профільного навчання в сучасній освітній діяльності. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 8-10 січня 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Кривонос, М. П., Демченко, Д. М. (2025) Soft-skills у професійному навчанні. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Кривонос, М. П., Ковальчук, І. Л. (2025) Використання навчальних ігрових програм на уроках інформатики. In: Міжнародна наукова конференція “Advances in Science, Technology, and Society”, 20 лютого 2025 р., Оксфорд.
Кривонос, М. П., Козлов, К. О. (2025) Використання гейміфікації на уроках інформатики. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Кривонос, О. М. (2025) Tynker – інтерактивна платформа для навчання програмуванню. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2025) Робочий зошит для організації лабораторних занять та cамостійної роботи з освітньої компоненти «Методика навчання інформатики в профільній школі». [Навчальний матеріал]
Кулик, С. П. (2025) Використання цифрових платформ для ефективного навчання інформатики. In: Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 29-31 січня 2025 р., Бухарест, Румунія.
Любавін, В. В., Кривонос, О. М. (2025) Особливості використання доповненої реальності на уроках інформатики. In: Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 26-28 лютого 2025 р., Афіни, Греція.
Мисюк, О. Ю., Постова, С. А., Черняк, Ю. Г. (2025) Персоналізація STEM-навчання за допомогою ШІ: адаптивні платформи. Педагогічна Академія: наукові записки (16). ISSN 2786-9458
Новицька, С. А., Яценко, О. І. (2025) Штучний інтелект у перевірці знань: автоматизоване оцінювання та зворотний зв’язок. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Опанасюк, О. В., Кривонос, О. М. (2025) Приклади гейміфікації в на уроках інформатики. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Global Scientific Solutions», 3-5 березня 2025 р., Берген, Норвегія.
Постова, С. А., Опанасюк, Н. М., Опанасюк, А. М. (2025) Кейс-метод у цифровому освітньому середовищі: виклики та можливості. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Педагогічні науки (64). с. 18-24. ISSN 2786-7501
Прийма, М. М., Кривонос, О. М. (2025) Використання віртуальної реальності на уроках інформатики на прикладі емуляторів керування дроном. In: Міжнародна науково-практична конференція «Цифрова трансформація в освіті: виклики та перспективи», 15-16 квітня 2025 р., Київ.
Примиська, С. О., Сікора, Я. Б., Катуніна, О. С. (2025) Optimization of Data Visualization Algorithms in Scalable Artificial Intelligence Systems. In: International Conference on Next-Generation Innovations and Sustainability 2025, February 1th – April 1th, 2025, Poland.
Підкаура, О. А. (2025) Розробка системи автоматизованої інтеграції розкладу з Google календарем на базі мови програмування Go. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Семенишина, І. В., Федорчук (Жуковська), А. Л., Савастру, Н. І. (2025) Сучасні тенденції у вищій освіті: роль інтерактивних технологій у покращенні освітнього процесу. Суспільство та національні інтереси (12). с. 340-354. ISSN 3041-1572
Спірін, О. М., Шишкіна, М. П. (2025) Штучний інтелект в освіті й освітніх дослідженнях: виклики, ризики та перспективи інтеграції. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ.
Суков, М. В. (2025) Комплексний підхід до розробки курсу з кібербезпеки для професійних навчальних закладів. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.
Супрун, О. М., Стефінко, Я. Я., Сікора, Я. Б. (2025) Адаптивні алгоритми машинного навчання для інтелектуальних систем прийняття рішень. Наука і техніка сьогодні (44). с. 1485-1500. ISSN 2786-6025
Сікора, Я. Б. (2025) Теоретико-методичні засади адаптивної системи професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в умовах цифровізації. EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Сікора, Я. Б. (2025) Теоретико-методичні засади адаптивної системи професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в умовах цифровізації. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Сіренко, О. Ю., Спірін, О. М. (2025) Цифрова дослідницька компетентність науково-педагогічного працівника: сутність поняття. In: Звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану», 27 лютого 2025 р., Київ.
Ткаченко, Л. П., Воликов, О. О., Усата, О. Ю. (2025) Інтерактивні технології в підготовці майбутніх науковців: нові виклики та можливості. Педагогічна Академія: наукові записки (15). ISSN 2786-9458
Усата, О. Ю., Блохіна, І. О., Гаврик, В. Є. (2025) Адаптація освітніх інновацій для розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти в контексті науково-дослідної діяльності. Академічні візії (41). с. 1-12. ISSN 2786-586X
Федорчук (Жуковська), А. Л., Сікора, Я. Б., Наконечна, О. А. (2025) Гейміфікація в навчанні веброзробці: підвищення мотивації студентів через інтерактивні завдання. Наука і техніка сьогодні (43). с. 1601-1613. ISSN 2786-6025
Федорчук (Жуковська), А. Л., Усата, О. Ю., Кулик, С. П. (2025) Інтерактивне навчання веброзробці: огляд сучасних онлайн-платформ. Наука і техніка сьогодні (42). с. 1403-1415. ISSN 2786-6025
Яценко, О. І. (2025) Віртуальна та доповнена реальність: особливості впровадження в освітній процес. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 17-21 березня 2025 р., Черкаси.