![]() | перехід на Верхній рівень |
Антонова О. Є., Мирончук Н. М., Бірук Н. П., Антонов О. В. (2025) Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології (42). С. 1179–1191. ISSN 2786-5274
Башкірова Л. М., Грищук М. І., Новіцька І. В. (2025) Інноваційні підходи до навчання медичної етики та емоційного інтелекту за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічна Академія: наукові записки (17). ISSN 2786-9458
Вознюк О. В., Мірошниченко О. А. (2025) Application of Psychocorrectional Resources of Art Therapy in the Space of Inclusive Education: Psychocorrecting «The Rain Children» and «The Children of the Sun». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 203–213. ISSN 2663-6387
Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Застосування ігрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 292–301. ISSN 2663-6387
Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (51). С. 326–336. ISSN 2786-4952
Гордієнко О. А., Марущак О. М., Мірошниченко О. А., Шевцова Л. С., Косигіна О. В. (2025) Formation of value orientations of the personality of a higher education student in the economic field using the Ukrainian language. Науковий вісник НГУ (2). С. 214–222. ISSN 2071-2227
Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Вознюк О. В. (2025) Акмеологічні засади формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Вісник науки та освіти (34). С. 1215–1228. ISSN 2786-6165
Корнійчук М. В. (2025) Громадська участь як чинник формалізації та удосконалення управління системою освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси (14). С. 298–311. ISSN 3041-1572
Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи дослідження розвитку університетської освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси (10). С. 194–207. ISSN 3041-1572
Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи у вивченні становлення та розвитку університетської освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ століття). Освіта. Інноватика. Практика, 13 (4). С. 23–30. ISSN 2616-650X
Краснов О. В. (2025) The development of business education in Ukraine (1991-2025): andragogical approach. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (56). С. 96–10. ISSN 2524-0609
Мартиненко Л. А. (2025) Виявлення, навчання та підтримка обдарованих дітей в зарубіжних країнах. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 677–688. ISSN 2786-4952
Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в умовах суспільних викликів і цифровізації професійної діяльності. Вісник науки та освіти (31). С. 1447–1458. ISSN 2786-6165
Павленко В. В., Смаілова Т. У. (2025) Фактори впливу на появу нових видів одягу. Наука і техніка сьогодні (43). С. 1390–1400. ISSN 2786-6025
Сидорчук Н. Г. (2025) Просвіта як базова категорія дослідження проблеми співпраці закладів середньої освіти з батьками. Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання (5). С. 22–28.
Бірук Н. П. (2025) Творчий розвиток майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.
Вербовський І. А. (2025) Використання технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень в органах державної влади. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.
Вербовський І. А. (2025) Вплив цифровізації на фізичне, психічне та соціальне здоров’я людини: сучасні тенденції та виклики. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.
Вербовський І. А. (2025) Кібербезпека у цифрових фінансових системах закладів вищої освіти: ризики та засоби захисту. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.
Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир.
Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.
Кеснер Ю. П. (2025) Формування інноваційного мислення педагогів: професійні мережі та спільноти. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ.
Краснов О. В. (2025) Типологія бізнес-освітніх закладів в Україні. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань.
Кучер В. В. (2025) Критерії ефективності моделі інформатизації управління підготовкою здобувачів вищої освіти у магістратурі. In: IV Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 30.05.2025, Київ.
Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в контексті соціальних та технологічних змін. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.
Мірошниченко О. А. (2025) Розвиток ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах перманентного стресу. In: Challenges of Digitalizing the Educational Process: Views of Pedagogy and Psychology Teachers, December 2 – January 12, 2025, Riga, Latvia.
Орлова Є. В., Мирончук Н. М. (2025) Проблема морально-етичного виховання учнів початкової школи. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.
Павленко В. В. (2025) Креативність: навичка ХХІ століття. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.
Павленко В. В. (2025) Організаційно-педагогічні засади навчання креативних дітей. In: Міжнародна наукова конференція “Advances in Science, Technology, and Society”, 20 лютого 2025 р., Оксфорд.
Савчук І. М. (2025) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзії. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ.
Смаілова Т. У. (2025) Independent work as a type of activity of higher education acquisitions in the process of studying pedagogical disciplines. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.
Сидорчук Н. Г., ed. (2025) Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання. Випуск 5. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М. (2025) Методологія педагогічних досліджень та академічна доброчесність в освітній галузі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Організація та проведення практики з виховної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Педагогічна компонента навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Ковальчук В. А. (2025) Інструктивно-методичні рекомендації до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти «Педагогіка» для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта). [Навчальний матеріал]