Елементи, в яких Відділ: "Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR" та Рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | Г | Д | З | К | Л | О | П | С | Ш
Число елементів: 19.

Б

Башманівський, В. І., Андросович, О. І. (2021) Інтерактивне навчання в підготовці студентів спеціальності «Журналістика». Scientific and pedagogic internship “Methods of improving the training of qualified specialists in journalism, advertising and PR in Ukraine and EU countries” (7). с. 4-8.

Башманівський, В. І., Богуславський, О. Л., Лиса, І. В. (2021) Діалог культур у ранній поетичній творчості М. Рильського. Вітражі (8). с. 4-6.

Богуславський, О. В., Зайко, Л. Я. (2021) Роль цифровізації у розвитку комунікаційних можливостей суспільства. Актуальні проблеми соціальних комунікацій у ХХІ столітті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 72-75.

Бондар, Владислав (2021) Реклама та блогерство: ефективність і специфіка впливу. Методичний пошук (19). с. 27-32.

Г

Голько, Олександра (2021) 2D анімація у рекламі: світовий. Методичний пошук (19). с. 32-39.

Д

Давидова, Л. В. (2021) Особливості формування у майбутніх журналістів компетентностей з медіаграмотності. Scientific and pedagogic internship «Innovative methods of the organisation of the education process for the specialties “Journalism” and “Management of Socio-Cultural Activity” in Ukraine and EU countries”». с. 9-13.

З

Зайко, Л. Я. (2021) Підготовка фахівців спеціальності 061 «Журналістика»: сучасні виклики. Scientifiс and pedagogic internship «Innovative methods of the organization of the education process for the specialties "Journalism" and "Management of Socio-Cultural Activity" in Ukraine and EU countries"» : Internship proceedings (2). с. 17-20.

Зайко, Л. Я., Давидова, Л. В. (2021) Цифрова безпека як складник професійної діяльності журналістів. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ століття. с. 210-212.

К

Кучерук, О. А. (2021) Блог викладача як освітній медіаресурс та його роль у формуванні інфомедійної грамотності майбутнього вчителя-словесника. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 210-217.

Кучерук, О. А., Кривонос, О. М. (2021) Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації Токарської Олесі Анатоліївни. Спецрада PhD ДФ 14.053.003.

Кучерук, О. А., Сергієнко, Б. Б., Шурхно, Н. Ф. (2021) Проєктна діяльність як компонент лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО (4). с. 1-8.

Л

Лиса, І. В. (2021) Аналіз шкільної практики використання засобів візуалізації об’єктивної реальності на уроках української мови та літературного читання» в умовах нової української школи. Вітражі (8). с. 14-16.

Лиса, І. В. (2021) Комікси як метод зацікавленості учнів на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Пріоритети розвитку початкової освіти у контексті встановлення нової української школи (1). с. 38-40.

Лисак, І. В. (2021) Організація моделі блогу як складника Інтернет-видання. Методичний пошук (19).

О

Огірко, І. В., Партико, З. В. (2021) Логіка відносності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія (4). ISSN 2523-4064

Одончук, Ірина (2021) Радіореклама: жанрові та функціональні особливості. Методичний пошук (19). с. 65-69.

П

Партико, З. В. (2021) Фактор впливу в нормативних теоріях журналістики. Соціальні комунікації: теорія і практика, 12 (1). с. 38-48.

С

Станчик, Вероніка (2021) Цифрові технології філії «Житомирська регіональна дирекція» акціонерного товариства «НСТУ» (відео онлайн-трансляція «UA: Житомир»). Вітражі (8). с. 27-30.

Ш

Шурхно, Н. Ф. (2021) Формування інфомедійної грамотності на уроках української мови в основній школі з використанням інтерактивних методів. Українська мова і література в школах України (1). с. 4-6.

Цей список був створений у Tue Nov 19 09:25:07 2024 EET.