![]() | перехід на Верхній рівень |
Голубовська І. В. (2004) Місце курсу дитячої літератури у системі гуманітарної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / За ред. О. А Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць.. С. 131–134.
Гордієнко О. А. (2004) Деякі аспекти порівняльного вивчення творів зарубіжної й української літератури у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). С. 80–82. ISSN 2076-6173
Гордієнко О. А. (2004) Порівняльне вивчення літератур: зв’язки, спадкоємність та перспективність. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 92–94. ISSN 2076-6173
Гордієнко О. А., Шевчук Т. О. (2004) Робота над словом на уроках української мови в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 62–65. ISSN 2076-6173
Климова К. Я. (2004) Використання інтерактивних навчальних технологій у процесі аналізу мовно-стилістичних особливостей художніх і публіцистичних текстів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). С. 98–100. ISSN 2076-6173
Климова К. Я. (2004) Формування мовностилістичної вправності у контексті професійної підготовки практичних психологів і соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 7–10. ISSN 2076-6173
Підлужна Г. В., Міненко Л. М. (2004) Методика викладання української мови в початкових класах. Частина 1. Навчання грамоти. [Навчальний матеріал]