Ресурси де є «Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання» і рік «2006»
Єршов В. О. (2006) ГЕРМЕНЕВТИЧНА АКТУАЛІЗАЦІЯ КОНВОЛЮТНОГО ПРИНЦИПУ МЕМУАРИЗАЦІЇ. "СПОГАДИ МИНУЛИХ ЛІТ" ЄВСТАХІЯ ІВАНОВСЬКОГО. Українська полоністика. Випуск 2. Філологічні дослідження. С. 225–234.
Бондаренко Г. Ф. (2006) Філософська повість-притча (досвід Вольтера). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 69–71.
Бондаренко Г. Ф. (2006) Між епікою та драмою: досвід М. Булгакова (на матеріалі роману «Життя пана де Мольєра» та п’єси «Кабала святош»). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 135–138.
Бондаренко Г. Ф. (2006) Прояви авторської свідомості у вступних есе роману Генрі Філдінга «Історія Тома Джонса, знайди». Літературний твір: шляхи дослідження поетики. С. 12–24.
Бондаренко Г. Ф. (2006) Своєрідність жанру філософської повісті в літературі епохи Просвітництва (Вольтер - Д. Дідро). Літературний твір: шляхи дослідження поетики. С. 25–40.
Горбань А. В. (2006) Авторська суб’єктивність як структурна модель художнього тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 113–116.
Кучерук О. А. (2006) Поняття про мовно-естетичне виховання. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, С. 14–27.
Кучерук О. А. (2006) Навчальний текст як фактор мовно-естетичного впливу. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови: Навчальний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, С. 27–43.
Кучерук О. А. (2006) Лінгводидактичні умови виховання почуття прекрасного. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, С. 44–50.
Кучерук О. А. (2006) Сучасні технології навчання мови як методична проблема. Українська мова і література в школі. № 6. С. 17–21.
Кучерук О. А. (2006) Образна природа семантики кольороназв в українських фразеологізмах. Дивослово. № 12. С. 40–42.
Кучерук О. А. (2006) ПРОГРАМА МОВНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ(5-12 класи). In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови:. ЖДУ ім. І. Франка, С. 6–13.
Соболевська Г. І. (2006) До питання динаміки жанрових інтерпретацій п’єс А. П. Чехова. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 86–88.
Соболевська Г. І. (2006) Динаміка оповідальних та драматургічних форм у творчості А. П. Чехова. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 131–134.
Соболевська Г. І. (2006) Роль авторської суб’єктивності у формуванні жанрової своєрідності ліричного оповідання І. О. Буніна. Літературний твір: шляхи дослідження поетики. С. 41–55.
Чаплінська О. В. (2006) Рефлексія філософії Г. С. Сковороди у творах українських неоромантиків кінця XIX – початку XX ст. Морально-естетичні ідеї Г.С. Сковороди і сучасний світ : матеріали тез і виступів Всеукраїнського симпозіуму, 19-20 травня 2006 року. С. 54–56.
Шевцова Л. С. (2006) Українська мова. Дидактичні матеріали для абітурієнтів. [Навчальний матеріал]
Юрчук О. О. (2006) Необарокові тенденції в сучасній українській поезії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 27. С. 235–238.
Ячменьова М. М. (2006) Магічний реалізм як дискурс постмодернізму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 155–158.
Ячменьова М. М. (2006) Магічний «скарб» «Лісової пісні» Лесі Українки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 172–174.