![]() | перехід на Верхній рівень |
Башманівська Л. А. (2018) Захочеш – і будеш. в людині, затям, лежить невідгадана сила (Вивчення творчості О. Ольжича на уроках літератури рідного краю). Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). С. 54–60. ISSN 2220-7996
Башманівська Л. А., Башманівський В. І. (2018) Медіаосвіта як важлива складова професіоналізму майбутнього вчителя-словесника. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (94)). С. 16–20. ISSN 2076-6173
Бондарчук О. М. (2018) Функціонування фацецій у мемуаристиці Т. Бобровського. Полілог (6). ISSN 2311-1844
Войцехівська Марія, Федєчкіна Вікторія (2018) Педагогічна риторика як умова ефективної мовленнєвої комунікації в освітній сфері. Полілог (6). С. 61–64. ISSN 2311-1844
Горбань А. В. (2018) «Обаполи цього часу»: анахронії у наративній композиції «Слова о полку Ігоревім». Вісник Львівського університету. Серія філологічна (67). С. 235–248. ISSN 2078-5534
Кучерук О. А. (2018) Проблема навчальної книги з української мови для основної школи. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наук. праць (за мат-лами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) (1). С. 46–51.
Кучерук О. А. (2018) Розвивальні можливості електронної бібліотеки в системі шкільної мовно-літературної освіти. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», 1 (2 (31)).
Кучерук О. А. (2018) Сучасні засади дидактики української мови як іноземної. Зошити Міжнародної конференції "Українці Румунії – історія, сучасність та перспективи", 2. С. 224–231.
Кучерук О. А. (2018) Формування лексичної компетентності учнів засобами комп’ютерних ігор у навчанні української мови. Інформаційні технології і засоби навчання, 63 (1). С. 47–55. ISSN 2076-8184
Кучерук О. А. (2018) Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів. Українська мова і література в школах України (1). С. 26–31.
Кучерук О. А., Караман С. О., Караман О. В. (2018) Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Інформаційні технології і засоби навчання, 65 (3). С. 152–165.
Усатий А. В., Башманівський О. Л. (2018) Переклади поезій О. Ольжича. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). С. 66–70. ISSN 2220-7996
Франчук М. В. (2018) Як електробаян "заграв" і в повісті. газета "Житомирщина". ст. 6.
Халін В. В. (2018) О. Ольжич - поет подвигу й самопожертви. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). С. 70–74. ISSN 2220-7996
Халін В. В. (2018) Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника. Методичний пошук: викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (16). С. 11–20.
Шевцова Л. С. (2018) Мовленнєві ситуації на заняттях з методики української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (2 (93)). С. 135–140. ISSN 2076-6173
Юрчук О. О. (2018) "Для того, щоб дістатися світла, потрібно пройти темряву". Прикмети антиутопії у романі Ярослава Мельника "Маша, або Постфашизм". Літератури світу: поетика, ментальність і духовність. ISSN 2308-6157
Юрчук О. О. (2018) Інтермедіальний код параісторичного роману "Коханці юстиції" Юрія Андруховича. Прикарпатський вісник НТШ (48). ISSN 2304-7402
Юрчук О. О. (2018) Рецензія на монографію Олександра Солецького "Емблематичні форми дискурсу: від міфу до постмодерну". Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, 2 (68). ISSN 1606-3721