Ресурси де є установа Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики" і є рік 2005

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | О | С
Кількість ресурсів: 9.

Б

Бахтин А. К., Таргонський А. Л. (2005) Некоторые экстремальные задачи теории неналегающих областей со свободными полюсами на лучах. Український математичний журнал, 58 (12). ст. 5. ISSN 1027-3190

О

Орел Л. О. (2005) Позакласна робота з математики як засіб розвитку математичних здібностей молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 254–257. ISSN 2076-6173

С

Сверчевська І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі (5). С. 8–11.

Севостьянов Е. А. (2005) К теории сходимости пространственных гомеоморфизмов класса Соболева. Доповіді національної академії наук України (10). С. 40–41. ISSN 1025-6415

Семенець С. П. (2005) Аналіз методологічних основ системи розвивального навчання. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: «Педагогічні науки» (70). С. 127–132.

Семенець С. П. (2005) Особливості технології розвивальної освіти у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». С. 357–360. ISSN 966-353-002-2

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 65–68.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання майбутніх учителів математики:методологічні аспекти. Збірник тез доповідей мужнародної науково-методичної коференції. Евристичне навчання математики. С. 264–265.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання: ретроспективний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 121–124.

Цей список був створений Mon Jun 23 06:20:14 2025 EEST.