Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" і є рік 2000

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | К | Л | Ш
Кількість ресурсів: 6.

Б

Басюк Н. А. (2000) Загальнонаукове розуміння відповідальності особистості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 257–259. ISSN 2076-6173

В

Вознюк О. В., Заброцький М. М., Ованден Л. М. (2000) Архiтектонiка свiтобудови: людське “Я” i Всесвiт у контекстi феноменологiчної редукцiї i формальної логiки. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальні та гуманітарні науки, проблеми освіти (10). С. 38–49.

К

Костюшко Ю. О. (2000) Засади недирективної педагогіки як необхідна умова розв’язування міжособистісних конфліктів між учителем та учнями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 249–251.

Л

Левківський М. В., Вознюк О. В. (2000) Соцiальна вiдповiдальнiсть особистостi. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). С. 36–40.

Левківський М. В., Вознюк О. В., Недашківська Т. В. (2000) Соціально-правова відповідальність особистості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 47–51. ISSN 2076-6173

Ш

Шанскова Т. І. (2000) Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 72–74. ISSN 2076-6173

Цей список був створений Sat Jun 14 22:17:49 2025 EEST.