Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" та Рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: N | Б | Г | К | Л | М | П | С | Ф
Число елементів: 24.

N

Nehrii, O., Kruty, K., Desnova, I., Zdanevych, L., Коновальчук, І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching, 14 (1). с. 283-301. ISSN 1927-2685

Б

Бабійчук, С. М., Сорочинська, О. А. (2025) Роль Lego у формуванні просторового мислення у дітей старшого дошкільного віку у процесі будівельно-конструктивної діяльності. In: XI Міжнародна науково-практична конференція «Prospects for the development of high-quality training of future specialists», March 17-19, 2025, Антверпен, Брюссель.

Г

Гаєнко, І. Ю., Сорочинська, О. А. (2025) Формування ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку як складова сталого розвитку суспільства. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 12-14 березня 2025 р., Бухарест, Румунія.

Гринів, А. І., Сорочинська, О. А. (2025) Роль малих жанрів усної народної творчості у розвитку художньо-мовленнєвої компетентності дітей молодшого дошкільного віку. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Sports, learning and self-knowledge in higher education institutions and schools», March 03-05, 2025, Грац, Австрія.

Гужанова, Т. С., Гладишевська, В. С. (2025) Формування соціальних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами. In: VII Міжнародна науково-практична конференція «Science and technology: challenges, prospects and innovations», 26-28.02.2025, Осака, Японія.

Гужанова, Т. С., Ковальчук, А. С. (2025) Формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності. In: II Міжнародна науково-практична конференція «European congress of scientific discovery», 3-5.02.2025, Мадрид, Іспанія.

Гужанова, Т. С., Максимова, О. О. (2025) Методичні рекомендації до проходження навчальної психолого-педагогічної практики для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за ОП «Дошкільна освіта». [Навчальний матеріал]

Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2025) Формування діалогічних умінь у нормотипових та дітей із затримкою мовленнєвого розвитку старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (49). с. 403-415. ISSN 2786-4952

К

Кучмар, Л. В., Максимова, О. О. (2025) Виховання звукової культури мовлення у дітей середнього дошкільного віку з використанням логопедичних вправ. In: IV Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 23-25.02.2025, Стокгольм, Швеція.

Л

Левик, І. М., Панченко, Є. С., Тушинська, О. О. (2025) Формування сенсорно-пізнавальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання. In: International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”, March 26, 2025, Aarhus, Denmark.

М

Максимова, О. О. (2025) Методичні рекомендації до проходження навчальної пропедевтичної практики у закладах дошкільної освіти. [Навчальний матеріал]

Максимова, О. О. (2025) Освітні екопростори як засіб формування природничо-екологічної компетентності у дітей у контексті сталого розвитку. Імідж сучасного педагога (221). с. 77-82. ISSN 2522-9729

Максимова, О. О., Бірська, Ю. С. (2025) Рухова активність як основа формування рухових якостей у дошкільників. Науково-практичний альманах «Інноваційна наука» (1). с. 43-48.

Максимова, О. О., Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи з освітньої компоненти "Мистецьке рукоділля". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Максимова, О. О., Зінченко, О. О. (2025) Діагностика сформованості умінь у дітей передшкільного віку конструювати за умовами, за схемою та за власним задумом. In: III Міжнародна науково-практична конференція “Future of science: innovations and perspectives”, 26-28.01.2025, Стокгольм, Швеція.

Мельничук, О. В., Сорочинська, О. А. (2025) Планування конструкторської діяльності дітей дошкільного віку в ЗДО. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія.

П

Панченко, Є. С. (2025) Значення фізичної культури для формування та зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти та технологій», 22 березня 2025 р., Ізмаїл.

Панченко, Є. С. (2025) Розвиток дитини дошкільного віку нетрадиційними засобами образотворчого мистецтва в сім’ї. In: Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан та пріоритети модернізації науки, освіти і суспільства», 21 січня 2025 р., Полтава.

Панченко, Є. С. (2025) Співпраця закладу дошкільної освіти та сім'ї під час валеологічного виховання дітей. In: Міжнародна науково-практична конференція «Вектори розвитку науки, освіти та технологій в умовах глобалізації», 12 березня 2025 р., Полтава.

Панченко, Є. С., Костецька, У. В. (2025) Розвиток креативності у дітей дошкільного віку в процесі творчих ігор. In: Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій в ХХІ столітті», 4 лютого 2025 р., Ізмаїл.

Панченко, Є. С., Левчишина, Л. І. (2025) Роль батьків у формуванні емоційного інтелекту у дітей раннього та дошкільного віку. In: IV Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 23-25.02.2025, Стокгольм, Швеція.

С

Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2025) Екологічна складова підготовки майбутніх графічних дизайнерів у закладі вищої освіти. Суспільство та національні інтереси (9). с. 219-234. ISSN 3041-1572

Ф

Федорова, М. А. (2025) Розвиток ігрової діяльності як умова формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку. Імідж сучасного педагога (221). с. 33-37. ISSN 2522-9729

Федорова, М. А., Максимова, О. О. (2025) Обґрунтування змістової структури соціального досвіду дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). с. 1194-1207. ISSN 2786-4952

Цей список був створений у Fri Apr 18 05:35:54 2025 EEST.