Вгору на рівень |
Гавриловська, К. П. (2004) Образ правової системи як детермінанта правової поведінки особистості. Психологічні студії Львівського університету: Зб. наук. праць (1). с. 262-267.
Гавриловська, К. П. (2004) Особистість як суб’єкт активності у процесі правової соціалізації. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 6 (3). с. 75-79.
Горбунова, В. В. (2004) Етнічний світ у малюнках дітей. Соціальна психологія (6 (8)). с. 77-85.
Климчук, В. О., Шимченко, О. А. (2004) Вплив внутрішньої мотивації на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Обдарована дитина (10). с. 60-63.
Климчук, В. О. (2004) Дослідження особливостей розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологія (1 (25). с. 222-232.
Музика, О. Л. (2004) "Три кроки" – концепція програми розвитку здібностей та обдарованості. Гуманізація взаємин учителя та учнів – необхідна умова особистісно орієнтованої освіти: науково-методичний збірник /За ред. С.Д.Максименка, Г.О.Балла, М.М.Заброцького. с. 81-88.
Пирог, Г. В. (2004) Особливості системи християнських цінностей. Українське релігієзнавство : Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України. Київ (1 (29)). с. 21-29.
Пирог, Г. В. (2004) Трансформации христианских ценностей в современном украинском обществе. Горизонты образования (1). с. 105-109.
Пирог, Г. В. (2004) Християнські цінності у сучасному українському суспільстві. Науковий вісник Чернівецького Університету : зб. наук. праць (203). с. 22-26.
Портницька, Н. Ф. (2004) Динаміка наслідування в процесі розвитку творчих здібностей дошкільників. Психологія. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова. (26). с. 212-219.
Савиченко, О. М. (2004) Використання методу контент-аналізу для вивчення мотивації досягнення успіху. Молодь в умовах нової соціальної перспективи, 6. с. 351-353.
Савиченко, О. М. (2004) Мотивація досягнення успіху: механізми розвитку в спортивній діяльності. Гуманізація взаємин учителя та учнів – необхідна умова особистісно орієнтованої освіти: науково-методичний посібник. с. 119-121.
Тичина, І. М. (2004) До проблеми визначення та класифікації цінностей громадської діяльності. Молодь в умовах нової соціальної перспективи / Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 342-344.
Уразов, А. У., Маслак, П. В., Саух, І. В. (2004) Основи економічної теорії. МАУП, Житомир.
Шаюк, А. В., Яковлева, О. О. (2004) Легенева гіпертензія і труднощі при діагностиці, сумнівні перспективи лікування. Biomedical and Biosocial anthropology Official Journal of the International Academy of Integrative Anthropology (3). с. 148-154.