Стахова, О. О.
(2012)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ
САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ
ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць., 38 (62).
с. 153-161.
Опис
У статті розкриваються особливості прояву структурних
компонентів професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових
класів , а саме: когнітивного , афективного і вольового . Так, результати
проведеного нами дослідження показали поверхневе усвідомлення
майбутніми педагогами вимог до сучасного вчителя початкових
класів , яке проявляється насамперед переважанням в ідеалі вчителя
1-4 - х класів особових якостей , далеко не завжди є
першорядними у навчально - виховному процесі ; домінування
неадекватної ( завищеної і заниженої ) самооцінки , що корелює з
відповідними рівнями самоповаги педагога до себе як до
професіоналу ; середній рівень розвитку саморегуляції поведінки
студентів в майбутньої трудової діяльності , що характеризується
коливанням індивідуальних показників її шкал , що вказує на
асинхронність розвитку окремих її складових і нерівномірність
формування всього процесу саморегуляції в цілому.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |