ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Стахова, О. О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць., 38 (62). pp. 153-161.

[img]
Preview
Text
Download (173kB) | Preview

Abstract

У статті розкриваються особливості прояву структурних компонентів професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів , а саме: когнітивного , афективного і вольового . Так, результати проведеного нами дослідження показали поверхневе усвідомлення майбутніми педагогами вимог до сучасного вчителя початкових класів , яке проявляється насамперед переважанням в ідеалі вчителя 1-4 - х класів особових якостей , далеко не завжди є першорядними у навчально - виховному процесі ; домінування неадекватної ( завищеної і заниженої ) самооцінки , що корелює з відповідними рівнями самоповаги педагога до себе як до професіоналу ; середній рівень розвитку саморегуляції поведінки студентів в майбутньої трудової діяльності , що характеризується коливанням індивідуальних показників її шкал , що вказує на асинхронність розвитку окремих її складових і нерівномірність формування всього процесу саморегуляції в цілому.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of psychology, speech therapy and inclusive education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 07 Nov 2013 08:40
Last Modified: 15 Aug 2015 04:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10087

Actions (login required)

View Item View Item