Неперервний професійний розвиток: фактори і форми

Самойлюкевич І. В. (2005) Неперервний професійний розвиток: фактори і форми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 59–61. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто фактори, які спонукають учителів до неперервного професійного розвитку, і форми підготовки майбутніх педагогів на засадах конструктивістського підходу. Виділено компоненти неперервного професійного розвитку та визначено шляхи їх реалізації в аудиторній та позааудиторній роботі, а також під час педагогічної практики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:58
Оновлення: 06 Жовт 2016 09:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1013

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу