Items where Subject is "L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | У | Ф | Х | Ш | Щ | Я
Number of items at this level: 165.

І

Іванечко, Ю. М. (2015) Інформаційні потоки в роботі керівника загальноосвітнього навчального закладу в частині трудових взаємовідносин. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 155-160.

Іванова, С. В. (2010) Критерії та показники розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). pp. 152-156.

А

Андреєва, О. С. and Рожнова, Т. Є. (2015) Інноваційна управлінська діяльність керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 13-17.

Арешонков, В. Ю. (2005) Проблеми наукового забезпечення післядипломної освіти вчителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 80-83.

Арешонков, В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 47-52.

Б

Байда, М. В. (2014) BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t.

Байда, М. В. (2012) KEYS TO SUCCESS IN COOPERATIVE LEARNING CLASSROOM. English in Globalized World.

Байда, М. В. (2009) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ MAЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Збірка наукових робіт ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу», (3). pp. 233-235.

Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). pp. 156-160.

Байда, М. В. (2008) Формування усної комунікації студентів початкового етапу ВНЗ за допомогою комунікативних ігор. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (6).

Байда, М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).

Биков, В. Ю. and Білоус, О. В. and Богачков, Ю. М. and Грабовський, П. П. and Колос, К. Р. and Кривонос, О. М. and Литвинова, С. Г. and Малицька, І. Д. and Прилуцька, Н. С. and Овчарук, О. В. and Рождественська, Д. Б. and Спірін, О. М. and Шевчук, П. Г. and Шимон, О. М. (2010) Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України. Атіка, Київ. ISBN 978-966-326-418-9

Бобир, В. Г. (2015) Взаємозв’язок державно-громадського управління і маркетингу при управлінні дошкільним навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 17-23.

Боднар, О. С. (2015) Використання аналізу як методу в управлінні навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 23-29.

Бондарчук, Т. А. and Ренькас, Б. М. (2015) Моніторинг як функція керівника навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 29-36.

Бохан, М. А. (2015) Управлінський супровід діяльності колективу щодо розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 36-43.

Бочко, С. М. and Рожнова, Т. Є. (2015) Проблеми в нормативно-правовій регламентації, порядку створення та діяльності сучасних дошкільних навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 43-49.

В

Вакуленчик, Н. В. (2015) Управлінська діяльність у навчальних закладах для дітей з особливими потребами. ЖДУ ім. І. Франка.

Вакуленчик, Н. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Інформаційне забезпечення управління навчальними закладам. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 49-54.

Вербовський, І. А. (2015) Значення якісної підготовки кадрів у вищих навчальних закладах. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції "Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах". p. 20.

Верещак, Л. Б. and Рожнова, Т. Є. (2015) Значення управлінських та професійних умінь у здійсненні навчально-виховного процесу працівниками ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 54-60.

Вознюк, А. В. (2013) Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности. Other. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Вознюк, А. В. (2012) Педагогическая синергетика. Documentation. ЖГУ им. И. Франко.

Вознюк, О. В. (2005) Концепція цілісності як основа філософського синтезу знань. Рута-Волинь, Житомир. ISBN 966-8059-47-6

Вознюк, Ю. М. and Рожнова, Т. Є. (2015) Конфлікти, вміння управлінця управляти конфліктами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 60-65.

Воронюк, А. Я. (2015) Стратегічне управління позашкільним навчальним закладом. ЖДУ ім. І. Франка.

Воронюк, А. Я. and Ренькас, Б. М. (2015) Стратегічне управління позашкільним навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 65-72.

Г

Гаврилова, О. Л. (2015) Удосконалення управління освітнім закладом через використання хмарних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 72-77.

Гавриловський, С. О. and Рожнова, Т. Є. (2015) Теоретичні засади науково-дослідної діяльності студентів у вищому навчальному закладі з використанням інформаційних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 77-83.

Гилюк, С. С and Рожнова, Т. Є. (2015) Теоретичні аспекти аналітико-експертної діяльності в ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 83-89.

Горобченко, Н. В. (2011) Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.

Городецька, О. В. (2015) Медіаосвіта (медіаграмотність) майбутнього керівника навчального закладу як основа його професійної підготовки. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 89-92.

Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. pp. 58-65.

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). pp. 135-142.

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Методичні рекомендації щодо використання британського досвіду підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у вітчизняній педагогічній практиці. [Teaching Resource]

Григор’єва, Т. Ю. (2005) Особливості навчання іноземних мов дорослих. Вісник Львівського університету : серія педагогічна : зб. наук. праць (20). pp. 78-83.

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки // Зб. наук. пр. Част. 1 (183). pp. 56-61.

Григор’єва, Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). pp. 50-59.

Григор’єва, Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 148-152.

Гриньова, М. В. and Сорокіна, Г. Ю. (2015) До питання про викладання дисципліни «Управління навчально-виховним процесом». Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 92-102.

Гриценко, В. І. and Ренькас, Б. М. (2015) Формування іміджу керівника вищого навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 102-106.

Грицюк, Т. В. (2015) Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми в Тернопільській класичній гімназії. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 106-110.

Д

Давидова, К. С. and Рожнова, Т. Є. (2015) Значення наукових підходів для управління ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 110-116.

Дорожинська, Л. О. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості антикризового управління в навчальних закладах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 116-123.

Драгунова, В. В. (2015) Роль підвищення професійної компетентності керівника відділу освіти. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 36-37.

Драгунова, В. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Модель управління відділом освіти на засадах інноваційного менеджменту. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 123-129.

Дубовенко, А. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Науково-методичне забезпечення менеджменту загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 129-135.

Дуплійчук, О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога..

Дятленко, Н. М. (2015) Індекс інклюзії як інноваційна управлінська технологія. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 135-139.

Дєньгаєва, С. В. (2012) МЕДІАОСВІТНІ ВЕБ-КВЕСТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22). pp. 239-246.

Ж

Жукевич, І. П. (2011) Поняття самоосвіти студентів у контексті неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). pp. 116-119.

З

Зоря, П. С. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом із застосуванням комп’ютерних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 151-155.

Зіневич, В. В. (2015) Мотивація ситуації успіху педагогічних працівників у діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. ЖДУ ім. І. Франка.

Зіневич, В. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Конфліктні ситуації в педагогічному колективі, та конфліктологічна компетентність керівника. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 139-145.

Зінчук, Н. А. (2015) Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 145-151.

К

Капченко, Л. М. (2015) Відкрите професійно-технічне та дистанційне навчання безробітних: діахроністичний аналіз. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 160-169.

Кириченко, М. О. (2015) Зростання ролі правової компетентності керівників навчальних закладів з розвитком демократизації управління освітою. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 169-174.

Кльоц, Л. А. (2014) Про організацію дослідно-експериментальної роботи за темою: «Формування соціальної компетентності старшокласників шляхом впровадження просвітницької програми «Впевнено крокуємо у доросле життя». Проблеми науково-методичного забезпечення переходу на новий державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти в регіоні. pp. 7-9.

Кльоц, Л. А. (2014) Робоча програма з дисципліни "Соціально-педагогічна робота у закладах освіти". [Teaching Resource]

Кобильник, В. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості застосування інноваційних підходів до управління ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 174-180.

Коваленко, О. М. (2015) Історія створення університетського статуту російської імперії ХІХ ст. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 180-187.

Ковалишина, О. П. (2015) Загальноосвітній навчальний заклад як об’єкт системного управління (на прикладі Стрижівської ЗОШ І-ІІІ ступенів). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 187-195.

Ковалюк, О. М. (2015) Застосування інновацій в управлінні навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій – вимога сьогодення. http://umo.wedes.com.ua/images/content/institutes/cipo/kaf_UPOP/metod_material/vseukr_internet_konf.pdf. pp. 51-52.

Ковалюк, О. М. (2015) Мотивація – важливий аспект в професійній компетентності керівника навчального закладу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький» державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди.

Ковалюк, О. М. (2015) Управління навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій – один із шляхів вдосконалення освіти. Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Наукові засади підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів».

Ковалюк, О. М. (2014) Управління навчальним закладом на засадах інноваційного розвитку-процес підвищення якості роботи. Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «управління інноваційним розвитком загальної середньої освіти в умовах соціально-економічних реформ». p. 318.

Ковалюк, О. М. and Рожнова, Т. Є. (2015) Технологічний аспект у діяльності освітнього закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 195-200.

Колос, С. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Управління навчальним закладом в умовах кризового стану. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 200-205.

Корбут, М. Л. and Рожнова, Т. Є. (2015) Сучасні тенденції управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 205-211.

Косигіна, О. В. (2015) Андрагогіка як теоретична основа сучасної післядипломної освіти. Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki (30.09.2015 - 01.10.2015). pp. 44-51.

Косигіна, О. В. (2013) Педагогічна взаємодія суб'єктів системи післядипломної освіти: зміст та специфіка. Освіта дорослих (7). pp. 215-224.

Кравчук, О. С. (2014) Конкурентна політика вищих навчальних закладів. Зб. матеріалів наук.-практ.. конференції «Інноваційний підхід в управлінні навчальними закладами». pp. 87-92.

Кравчук, О. С. (2015) Управлінська культура керівника навчального закладу як чинник ефективного функціонування освітньої установи. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка (Серія "Педагогічні науки") (15). pp. 119-123.

Кравчук, О. С. and Шанскова, Т. І. (2015) Наукові аспекти управлінської культури керівника навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 211-215.

Красильник, Ю. С. (2015) Проблемний аналіз як інструмент ефективного управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 215-220.

Крутенко, О. В. (2005) Інноваційні методи, засоби та форми розвитку особистості дитини у позанавчальний час (у контексті Авторської школи О.А. Захаренка). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 171-173.

Кулик, Т. В. and Ренькас, Б. М. (2015) Управління методичною роботою у вищому навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 220-224.

Кухар, І. Д. (2015) Шляхи підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 58-59.

Кухарчук, П. М. (2015) Актуальні проблеми професійного навчання населення. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 224-231.

Кучерук, Н. М. and Рожнова, Т. Є. (2015) Системний підхід до управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 231-238.

Кучик, А. Л. (2015) Формування управлінських компетенцій у майбутніх керівників у процесі професійної підготовки. ЖДУ ім. І. Франка.

Кучик, А. Л. and Рожнова, Т. Є. (2015) Попередження та вирішення конфліктів у діяльності керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 238-244.

Куширець, А. І. (2014) Вітчизняний та зарубіжний досвід управління загальноосвітніми навчальними закладами. Післядипломна освіта в Україні.

Л

Лук'янова, Л. Б. (2015) Акмеологічний ресурс андрагогічної моделі навчання. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). pp. 31-36.

М

Мазура, В. І. (2015) Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 244-250.

Макаревич, О. О. (2015) Інтеграція елементів дистанційного навчання у процес викладання іноземних мов у ВНЗ. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Маріупольський молодіжний науковий форум: традиційні й новітні аспекти дослідження і викладання іноземних мов і літератури. pp. 149-152.

Макаревич, О. О. (2015) Гейміфікація як невід’ємний чинник підвищення ефективності елементів дистанційного навчання. Молодий вчений. ISSN 2304-5809

Малашевич, Ю. П. and Ренькас, Б. М. (2015) Державно-громадське управління навчальними закладами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 250-258.

Машевська, О. І. and Рожнова, Т. Є. (2015) Наукові підходи вітчизняної та зарубіжної шкіл в управлінні навчальними закладами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 258-264.

Мельник, В. К. (2015) Концептуальні засади управління процесом формування соціально-комунікативної компетентності педагогічних працівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 264-272.

Мисечко, О. Є. (2011) Формування системи професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічних навчальних закладах України (1900-1964 рр.). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.

Мичка, І. В. (2015) Попередження відхилення у стані здоров’я юнаків які займаються пауерліфтингом. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи (2). pp. 45-47. ISSN УДК 796.011

Мосюра, А. І. (2015) Шляхи підвищення професійної компетентності керівника навчального закладу. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 69-70.

Мосюра, А. І. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 278-284.

Мірошник, Н. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Науковий підхід до проблеми професійного вигорання в управлінській діяльності керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 272-278.

Мірошниченко, О. А. (2011) Розвиток стресостійкості як шлях формування професійних якостей психолога у студентів післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 80-83.

Н

Назарук, І. В. (2015) Адаптивний підхід до управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 284-290.

Наумчук, Т. В. (2013) Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Імідж сучасного педагога (8-9). pp. 27-29. ISSN 2221-6316

Новікова, О. Ю. (2011) Сутність поняття "соціально-педагогічна адаптація людей похилого віку". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 136-140.

О

Озерова, Г. В. (2015) До питання про шляхи підвищення професійної компетентності керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів в університетській та професійній післядипломній освіті. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 74-75.

Озерова, Г. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Сучасні підходи в управлінні навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 290-296.

Опрелянська, О. І. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості формування етичних засад управлінської діяльності менеджера навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 296-301.

Орлова, О. А. (2011) Андрагогічний аспект підготовки вчителів у системі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 121-125.

Остапчук, О. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 301-307.

Отрощенко, О. І. and Рожнова, Т. Є. (2015) Наукові підходи в управлінні навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 307-312.

Оханська, Ю. А. and Ренькас, Б. М. (2015) Інноваційна діяльність в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 312-317.

Ощепко, Т. В. and Ренькас, Б. М. (2015) Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 317-323.

П

Павлик, Н. П. (2013) Місце неформальної освіти у системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. МАТЕРІАЛИ XVIII міжнародної науково-методичної конференції «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ», 2. pp. 189-190.

Павлик, Н. П. (2013) Неформальна освіта як інструмент формування громадянських цінностей молоді. Матеріали І науково-практичної конференції "Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід" (1). pp. 34-36.

Павлик, Н. П. (2013) Неформальное образование как инновационная учебно-воспитательная технология профессиональной школы. Материалы международной научно-практической конференции "Актуальные вопросы профессиональной подготовки современного учителя начальной школы". pp. 169-173.

Павлик, Н. П. (2013) Функції неформальної освіти студентської молоді. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції "Рівень ефективності та необхідність впливу педагогічних та психологічних наук на розвиток сучасного суспільства".

Петриченко, Л. О. (2015) Методологія ефективного упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 323-328.

Подолянко, О. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Соціально-історичний досвід управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 340-348.

Поліщук, Т. П. (2015) Управлінська культура керівника – як чинник розвитку організаційної культури педагогічного колективу професійно-технічного навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 348-355.

Пономарьова, Г. Ф. (2015) Управління педагогічним ВНЗ на засадах інноваційних технологій. Виховний аспект. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 355-359.

Прошкуратов, О. М. (2015) Актуальність розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності працівників сфери цивільного захисту в сучасних умовах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 359-362.

Пудрій, Н. Г. and Рожнова, Т. Є. (2015) Хмарні технології в управлінській діяльності керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 362-369.

Підгурська, В. П. and Мірошниченко, О. А. (2015) Формування лідерських якостей у майбутніх керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 328-334.

Пікож, Т. М. (2015) Формування морально-вольових якостей керівника навчального закладу в системі післядипломної освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 334-340.

Р

Ратушко, В. А. (2015) Принципи експертного оцінювання аксіологічного компоненту управлінської культури керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 369-374.

Ренькас, Б. М. (2015) Самоменеджмент керівника навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 374-378.

Рожнова, Г. П. and Рожнова, Т. Є. (2015) Роль засобів професійно-спеціалізованих видань України у процесі формування лідерських якостей керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 378-384.

Рожнова, Т. Є. (2013) Інноваційний аспект в управлінні вищим навчальним закладом на засадах інноваційних технологій. Зб. матеріалів наук.-практ.. конференції «Ресурсний підхід в управлінні навчальними закладами». pp. 108-116.

Рожнова, Т. Є. (2015) Інноваційні аспекти формування особистості керівника навчального закладу. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка (Серія "Педагогічні науки") (15). pp. 264-268.

Рожнова, Т. Є. (2015) Роль управлінської компетентності у підготовці керівників закладів освіти. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 86-87.

Рожнова, Т. Є. (2014) Роль інноваційних технологій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Управління інноваційним розвитком загальної середньої освіти в умовах соціально-економічних реформ. pp. 88-90.

Рожнова, Т. Є. (2014) Управлінські інноваційні технології в контексті практичної діяльності освітніх закладів. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХІ Каришинські читання). pp. 210-213.

Рожнова, Т. Є. (2015) Формування лідерських якостей у процесі професійної діяльності керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 384-391.

Романуха, І. В. and Ренькас, Б. М. (2015) Організаційна культура керівника навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 391-398.

Руденко, К. М. and Рожнова, Т. Є. (2015) Навчання безробітних відповідно до вимог ринку праці: у пошуках гармонії впровадження сучасних технологій і вітчизняних традицій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 398-405.

С

Савченко, Л. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Сучасні підходи до управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 405-410.

Самойлюкевич, І. В. (2005) Неперервний професійний розвиток: фактори і форми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 59-61. ISSN 2076-6173

Саюк, В. І. (2015) Педагогічні умови розвитку професійної компетентності менеджерів освіти в інституті післядипломної педагогічної освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 410-416.

Смагіна, Т. М. (2010) Зміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 52-55.

Спірін, О. М. (2007) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 966-8456-88-Х

Спірін, О. М. and Яцишин, А. В. (2014) Досвід підготовки наукових кадрів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (до 15-річчя Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України). Комп'ютер у школі та сім'ї. pp. 3-8. ISSN ISSN 2307–9851

Сташкевич, Д. Р. and Рожнова, Т. Є. (2015) Особливості структури та змісту управлінської діяльності керівника ВНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 416-421.

Степарук, Л. В. (2015) Соціальні проблеми учнів початкової школи як об’єкт управління. ЖДУ ім. І. Франка.

Степарук, Л. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Значення наукових підходів в управлінні початковою школою. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 421-428.

Сухая, Д. С. (2015) Демократизація управління навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 428-433.

Сігаєва, Л. Є. (2011) Характеристика структури освіти дорослих в сучасній Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 38-42.

У

Умінська, А. П. (2014) DEVELOPING FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ REFLECTIVE SKILLS ON THE BASIS OF COGNITIVE SEARCHING TASKS. Тривалий професійний розвиток: навички, цілі, виклики XXI століття. pp. 41-42.

Умінська, А. П. (2014) THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF PLURILIGUAL APPROACH. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t. -114.

Устинова, Н. В. (2010) Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 56-59.

Ф

Федорець, Ю. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Технологія формування іміджу сучасного керівника освітнього закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 433-440.

Федорова, В. Р. and Рожнова, Т. Є. (2015) Управління розвитком дистанційного навчання у навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 440-445.

Федорчук, Л. А. and Рожнова, Т. Є. (2015) Здоров’язберігаючі технології як один з аспектів управлінської діяльності керівника НЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 445-452.

Ферт, О. Г. (2014) Теоретичні підходи до організації інклюзивної освіти в контексті виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах. Досвід України і Канади. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). pp. 263-270.

Х

Хом'як, Н. М. and Мірошниченко, О. А. (2015) Дослідження міжособистісних стосунків фахівців сфери управління. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 452-455.

Хронюк, Т. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Роль управлінської компетенції у підготовці студентів ВНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 455-462.

Ш

Шанскова, Т. І. (2015) Інноваційні технології професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Європецський Союз - Україна: освіта дорослих: збірник матеріалів Форуму до Міжнародних днів освіти дорослих в Україні. pp. 196-199.

Шанскова, Т. І. (2015) Андрагогічні технології професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах другої вищої освіти. Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах». pp. 102-103.

Шанскова, Т. І. (2011) Особливості адаптації дорослих студентів в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 97-100. ISSN 2076-6173

Шанскова, Т. І. (2014) Особливості сучасної професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти в Україні. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology (2(8)). pp. 131-135. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996

Шанскова, Т. І. (2015) Професійна рефлексія майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка (Серія "Педагогічні науки") (15). pp. 330-335.

Шанскова, Т. І. (2012) Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Зб. Міжнародної науково-практичної конференції “СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ЯКІСНИЙ ВИМІР”.

Шень, В. А. (2015) Система менеджменту якості вищої освіти у ВНЗ як засіб забезпечення ефективного управління навчальним процесом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 462-468.

Шермер, М. І. (2015) Впровадження інклюзивної освіти як один з аспектів управління ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 468-473.

Щ

Щерба, Н. С. (2008) Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів стратегічної (діяльнісної) компетенції. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. pp. 510-516.

Щерба, Н. С. (2010) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Other. Вид-во: "Полісся".

Я

Яворська, Т. Є. (2013) Тестирование скоросно-силовых качеств спортсменов с помощью электрофизиологического метода. Материалы ІІІ Всероссийского конгресса с международным участием «Медицина для спорта –2013» в преддверии Олимпиады и ІІІ научно-практической конференции «Реабилитация при патологии опорно-двигательного аппарата» // Спортивная медицина: наука и практика. –, 1 (10). pp. 337-338. ISSN ФС77-43704

Яковець, В. П. and Яковець, Н. І. (2015) Інноваційні підходи в організації підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 473-479.

Янішевська, О. А. and Ренькас, Б. М. (2015) Аналітична діяльність керівника навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 479-486.

Яценко, С. Л. (2015) Особистісно орієнтоване навчання: теоретичний та прикладний аспекти. Нові технології навчання (85). pp. 229-235.

Яценко, С. Л. (2014) Психолого-педагогічні засади духовності в контексті персонологічних уявлень про людину. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах.

This list was generated on Thu Apr 27 19:59:26 2017 EEST.