Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка)

Остапчук, О. В. and Рожнова, Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". pp. 301-307.

[img]
Preview
Text
Download (360kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: лаборант Ольга Кравчук
Date Deposited: 26 May 2015 07:19
Last Modified: 26 May 2015 07:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17471

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics