Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка)

Остапчук О. В., Рожнова Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". С. 301–307.

[img]
Preview
Текст
Download (360kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 26 Трав 2015 07:19
Оновлення: 26 Трав 2015 07:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17471

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу