Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка)

Остапчук О. В., Рожнова Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами".. С. 301–307.

[thumbnail of Остапчук.pdf]
Preview
Текст
Остапчук.pdf

Завантажити (360kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 26 Трав 2015 07:19
Оновлення: 26 Трав 2015 07:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17471
ДСТУ 8302:2015: Остапчук О. В., Рожнова Т. Є. Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". 2015.. С. 301–307.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу