Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії

Григор’єва, Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). pp. 50-59.

[img]
Preview
Text
Download (231kB) | Preview

Abstract

У статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Освіта дорослих, неперервна освіта
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 27 Feb 2012 11:19
Last Modified: 15 Aug 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6599

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics