ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ

Дуплійчук, О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога..

[img]
Preview
Text
Download (159kB) | Preview

Abstract

Дана стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога в процесі його професійно-педагогічної підготовки. Автор розглядаєтехнологію моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих лінгвістичних задачяк одну з ефективних технологій формування і вдосконалення професійно-значимих вмінь, що забезпечує найбільш сприятливі умови для створення у студентів педагогічної майстерності як основної якості особистості фахівця.Автор виділяє три типи лінгвістичних задач, які функціонують на двох рівнях моделювання – педагогічному та комунікативному.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технологія лінгвістичних задач, проектно-комунікативна технологія, професійно-педагогічна підготовка, професійна компетентність, вчитель-філолог
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 15 May 2014 06:25
Last Modified: 15 Aug 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11247

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics