Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти

Арешонков, В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 47-52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".

Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 11 Nov 2008 09:47
Last Modified: 23 Jan 2018 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1841

Actions (login required)

View Item View Item