Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників

Семенець Л. М. (2013) Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників. In: Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід). Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир Вид-во ім. І.Франка, С. 72–79.

[img]
Preview
Текст
Download (432kB) | Preview

Анотація

Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310].

Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 12 Лист 2014 19:21
Оновлення: 15 Серп 2015 10:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10220

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу