Семенець, Л. М.
(2013)
Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників.
In:
Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід).
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир Вид-во ім. І.Франка, с. 72-79.
Опис
Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310].
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |