Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики

Семенець Л. М., Семенець С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. С. 18–19.

[img] Текст
Download (50kB)

Анотація

З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: математичні здібності, навчально-математична діяльність, зона найближчого математичного розвитку
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 09 Груд 2014 14:04
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу