Семенець, Л. М., Семенець, С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. с. 18-19.
Text
Download (50kB) |
Опис
З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | математичні здібності, навчально-математична діяльність, зона найближчого математичного розвитку |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата внесення: | 09 Груд 2014 14:04 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |