ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Гуманкова О. С. (2013) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 38–41. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (240kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Груд 2013 12:06
Оновлення: 15 Серп 2015 05:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10286

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу