Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди

Єршова Л. М. (2013) Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 42–47. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (266kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано методологічні засади дослідження педагогічного епістолярію як самостійного історико-педагогічного джерела. Запропоновано аналіз теоретичних та емпіричних пошуків виховного ідеалу, відображених у листах І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. З’ясовано особливості уявлень української інтелектуальної еліти ХVІІІ ст. про виховний ідеал та анти-ідеал особистості. У листах І. Вишенського виховний ідеал постає як процес створення ефективних умов для розвитку взірцевих людських чеснот, у Г. Сковороди – як кінцева мета виховання – сформована в ''сродній праці'' гармонійно і всебічно розвинена щаслива особистість; у І. Котляревського – як людина, що є предметом і суб’єктом педагогічних упливів, квінтесенцією уявлень про особистісне й суспільне благо.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Груд 2013 12:08
Оновлення: 02 Жовт 2015 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10287

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу