Сікора, Я. Б.
(2013)
Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71).
pp. 73-77.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті висвітлено основні питання розробки системи навчальних задач курсу "Методи оптимізації".
Описано зміст понять "задача", "пізнавальна задача". Наведено її складові частини. Запропоновано
класифікацію оптимізаційних задач на: побудову математичної моделі; вивчення властивостей задач
певного класу; вивчення методів (алгоритмів) розв’язування задач даного класу; завдання дослідницького
характеру. Подібна типологія надає можливості реалізації системного підходу у вирішенні проблеми
вивчення студентами фундаментальних та спеціальних дисциплін.
Actions (login required)
|
View Item |