Щерба, Н. С.
(2013)
Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71).
с. 84-88.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання
веб-квестів у школі. Розкрито предметну специфіку основних компонентів змісту цієї підготовки, серед
яких: сутність поняття "веб-квест у викладанні іноземних мов", його структура та різновиди.
Проаналізовано співвідношення понять "веб-квест" і "проект". Запропоновано приклади формулювання
завдань 12 різновидів веб-квестів, придатних для використання у процесі вивченні мов.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |