Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності

Щерба, Н. С. (2013) Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 84-88. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (278kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання веб-квестів у школі. Розкрито предметну специфіку основних компонентів змісту цієї підготовки, серед яких: сутність поняття "веб-квест у викладанні іноземних мов", його структура та різновиди. Проаналізовано співвідношення понять "веб-квест" і "проект". Запропоновано приклади формулювання завдань 12 різновидів веб-квестів, придатних для використання у процесі вивченні мов.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 17 Груд 2013 07:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10298

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу