Щерба Н. С. (2013) Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 84–88. ISSN 2076-6173.
Preview
16.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання
веб-квестів у школі. Розкрито предметну специфіку основних компонентів змісту цієї підготовки, серед
яких: сутність поняття "веб-квест у викладанні іноземних мов", його структура та різновиди.
Проаналізовано співвідношення понять "веб-квест" і "проект". Запропоновано приклади формулювання
завдань 12 різновидів веб-квестів, придатних для використання у процесі вивченні мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 07:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10298 |
ДСТУ 8302:2015: | Щерба Н. С. Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 84–88. |