Самойленко, Ю. П.
(2013)
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71).
с. 132-135.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя –
філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб-
завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито
характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової
літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб-
завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |