ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА

Самойленко Ю. П. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 132–135. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (249kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя – філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб- завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб- завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:28
Оновлення: 15 Серп 2015 05:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10309

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу