Філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади

Лавриш, Ю. Є. (2004) Філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 3-7.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (130kB) | Preview

Abstract

У статті визначено основні філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади: гуманізація, гуманітаризація, демократизація та соціалізація. Розглянуто вплив філософських засад на зміст навчальних програм факультетів медсестринства. Зазначено педагогічні умови для забезпечення, використання та впровадження філософських засад при викладання сестринської справи.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:58
Last Modified: 14 Aug 2015 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1032

Actions (login required)

View Item View Item